اخبار داغ

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

دشمن در بستر فضای مجازی به دنبال القای یاس و ناامیدی در جامعه است/ جوانان ظرفیت های شهرستان را به مردم معرفی کنند

دشمن در بستر فضای مجازی به دنبال القای یاس و ناامیدی در جامعه است/ جوانان ظرفیت های شهرستان را به مردم معرفی کنند
زاهدی گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه در صدد هستند مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند، لذا می‌طلبد جوانان و نوجوانان در حوزه رسانه و بستر فضای مجازی علاوه بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم به گونه‌ای عمل کنند که دشمن نتواند فضای یاس و ناامیدی را در جامعه القا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی زاهدی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه در آئین افتتاح این مرکز اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی همیشه در صدد هستند مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند لذا می طلبد جوانان و نوجوانان این مرز و بوم علاوه بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم به گونه ای عمل کنند که دشمن نتواند فضای یاس و ناامیدی را در جامعه القا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شهرستان تربت حیدریه ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف دارد و بستر رسانه و فضای مجازی می تواند به گونه ای نقش آفرینی کند که مردم نسبت به آینده و شهر خود امیدوار و باعث جذب سرمایه گذار و به تبع آن گردشگر شوند.

,

زاهدی بیان کرد: در همین شهر تربت حیدریه ۱۲ هزار دانشجو در  ۸ دانشگاه تحصیل می کنند و  خیلی از شهرهای این استان این ظرفیت را ندارند و از سویی دیگر  بسیاری از ظرفیت های مختلف در حوزه گردشگری و تفریحی و صنایع دستی و همچنین نیروی انسانی مستعد و توانمند داریم که باید از آنها استفاده کرد.

,

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه گفت: یکی از آسیب های شهر تربت حیدریه القای این مطلب است که این شهر ظرفیتی در حوزه های مختلف ندارد و این در حالی است که ظرفیت ها، استعدادها و پتانسیل های فراوانی داریم که نتوانستیم آنها را به خوبی تبیین و برای مردم معرفی کنیم.

,

وی افزود: وقتی نتوانیم مردم شهر خودمان را مجاب کنیم که چه ظرفیت های دارند یقینا کسی از بیرون در شهر سرمایه گذاری نخواهد کرد، لذا می طلبد جوانان و نوجوانان ظرفیت های شهر را در بستر فضای مجازی معرفی کنند.

,

زاهدی خاطر نشان کرد: فضای مجازی ظرفیت های منفی هم دارد که به بنیان خانواده آسیب می رساند اما از سویی دیگر ظرفیتی در اختیار همگان است که می توانیم آن را به درستی هدایت کنیم.

,

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی شورای شهر و در برنامه ای بنام تربت سربلند هر هفته در حال معرفی ظرفیت ها و افرادی هستیم که موفق بودند و انتشار این مطالب به شناسایی چهره های دیگر کمک شایانی خواهد کرد

,

مرکز رسانه ای، علمی و فرهنگی شهید مجید حجتی ظهر امروز در تربت حیدریه با حضور جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

,

در مجموعه رسانه ای، علمی و فرهنگی شهید مجید حجتی، شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، نهضت سواد رسانه ای، مرکز پایش تحلیل و اخبار و رسانه، شورا تریبون، گروههای فرهنگی و هنری و همچنین آموزشگاه کاف نیز فعالیت می کنند.

,

در این مجموعه علاوه تولیدات فاخر در حوزه رسانه و خبر، تولیدات چند رسانه ای اعم از کلیپ و نماهنگ، موشن گرافی، اینفو گرافی، انیمیشن، بازی، پوستر، مستند و فیلم تولید می شود و از طرفی نیز  آموزش ها در حوزه های مختلف رسانه، تولیدات فاخر و سواد رسانه و همچنین کسب و کار مجازی به افراد ارایه می شود.

,

شهید مجید حجتی نخستین خبرنگار صدا و سیمای خراسان رضوی از تربت حیدریه در دوران دفاع مقدس هم­گام با رزمندگان دلیر اسلام، لحظه به لحظه آن حماسه غرورآفرین را روایت کرد و درحین بازتاب و انعکاس آن سلحشوری­‌ها در آذرماه 1360 در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه