اخبار داغ

امیدوارم بتوانیم رأی حذف سرخابی‌ها را برگردانیم؛

سجادی: اعتراض‌مان از AFC را به CAS ارسال کرده‌ایم/ برای صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی برنامه‌های مفصلی تدارک دیده‌ایم

سجادی: اعتراض‌مان از AFC را به CAS ارسال کرده‌ایم/ برای صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی برنامه‌های مفصلی تدارک دیده‌ایم
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی cas داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم رای صادر شده را برگردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در سفر به شهرستان بندر خمیر پیرامون حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی cas داده‌ایم. امروز هم نامه‌ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به Afc جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: باتوجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیئت مدیره و مدیرعاملان قوی‌ای که سرخابی‌ها دارند، باز هم شاهد موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.
,
 
,
سجادی هم‌چنین عنوان داشت: امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم و رای صادر شده را برگردانیم تا شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد، این دو تیم بایستی با شور و نشاط بیش‌تر و منسجم‌تر و هدفمندتر فعالیت کنند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در این بحث تصریح داشت: با توجه به این که هنوز مهلت قانونی سپری نشده، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی هست.
,
 
,
وی در پایان گفت: حوزه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مفصلی برای جشن صعود تیم ملی در صورت برد مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خودمان را برای یک جشن ملی آماده کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه