اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

مردمی کردن مراسم مکتب شهید سلیمانی خواست امام جامعه بود/ نگاه های سیاسی در برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم کنار گذاشته شد

مردمی کردن مراسم مکتب شهید سلیمانی خواست امام جامعه بود/ نگاه های سیاسی در برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم کنار گذاشته شد
حسین معروفی گفت: امسال جمع ما و خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) و عاشقان مکتب شهیدان و شهید سلیمانی توفیف داد تا حرف امام که فرمان و حجت خدا بود را عملیاتی کنیم تشریح کرد: مردمی کردن مراسم مکتب شهید سلیمانی و سالگرد ایشان از خواسته های ... در نماد موکب هایی... بودند؛ عملیاتی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان گفت:خدا را شاکریم که عمر ما را  در زمانی قرار داد که اسلام ناب محمدی را  درک کنیم و حسینی باشیم و شاکریم که  ما را سرباز حجت خدا بر روی زمین قرار داد و  و محبت شهیدان  که جانشان را برای ترویج فرهنگ غنی اهل‌بیت(ع) دادند در دل ما جای داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز "راه آرمان" ,


 وی با بیان اینکه از خداوند متعال ممنونیم که ما را کرمانی قرار داد و حاج قاسم را الگوی راه ما قرار داد که راه را گم نکنیم ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی صاحب مکتب و مدرسه درس آموزی شد که مصونیت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی را در پی دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه امسال جمع ما و خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) و عاشقان مکتب شهیدان و شهید سلیمانی توفیف داد تا حرف امام که فرمان و حجت خدا بود را عملیاتی کنیم تشریح کرد: مردمی کردن مراسم مکتب شهید سلیمانی و سالگرد ایشان از خواسته های ... در نماد موکب هایی... بودند؛ عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته مقاومت همه شما  برای ادامه این نهضت بزرگ همه چیز را به خوبی آماده کردین تصریح کرد: با  مردمی کردن مراسم مکتب  که از خواسته های امام مسلمین امام خامنه ای بود و این مهم به دست مبارک شما و خیلی عظیمی که در کنار شما حضور داشتند در استان کرمان به ویژه شهر کرمان و خاصه در نماد موکب های که در مسیر گلزار بین المللی  کرمان عملیاتی شد،

وی افزود: شما اربعین و عاشورا تولید کردید و همه دل های پژمرده را به هم وصل کردید، برای آرام شدن و این آرام شدن در شهر کرمان  نبود در سراسر ایران بود و هرکسی که دل در گرو این مکتب داشت آرام شد و به شما احسنت گفت و برای شما دعا کرد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز بزرگترین نرم افزار علیه دشمن؛ ترویج مکتب شهید سلیمانی و برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم است،  امسال مراسم سالگرد حاج قاسم به خوبی برگزار شد ، همه شما در این راه کمک کردید برای به رسیدن به بهترین نتیجه  و برای مصنویت جامعه، درود خدا بر غیرت و شرف شما که بدون  کوچکترین چشم داشتی همه وجودتان را در طبق اخلاص گذاشتید.

وی افزود: مراسم شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمانده جاودان ما هست بزرگترین فرصت برای نظام اسلامی و  انقلاب اسلامی است که ما بتوانیم به فرموده رهبرمان قدرت نرم تولید کنیم تا بزرگترین موفقیت را برای انقلاب داشته باشیم.

معروفی با اشاره به اینکه امسال در ذیل این سالگرد بزرگ  دو هزار و 200 یادواره خانگی شهید به عنوان بزرگترین کار فرهنگی صورت گرفت ادامه داد: علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه های اجتماعی و سایر حوزه ها قلب ها به هم نزدیک شد نگاه های سیاسی برای انسجام کنار گذاشته شد تولید قدرت نرم ایجاد شد همه در این محور و معبر قرار گرفتیم دقیقا مثل دفاع مقدس  و این محور را مدیون شهید سلیمانی هستیم .

 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه