اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید کشور:

مسیر خدمت به خانواده های شهدا، مسیر عشق است

مسیر خدمت به خانواده های شهدا، مسیر عشق است
قاضی زاده هاشمی گفت: مسیر خدمت به خانواده های شهدا، مسیر عشق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در مراسم بزرگداشت یادواره ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ ملت ایران روزهای بزرگی به خود دیده است، روزهای سرنوشت سازی که یکی نشان دهنده قدرت و اقتدار و یکی نیز نشان دهنده مظلومیت ملت ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیرافلاک,

وی افزود: حادثه ۲۰ دی‌ماه سال ۶۵ نشان دهنده مظلومیت ملت ایران است و صفات و خباثت دشمنان ایران را به خوبی جهان نشان می دهد که این دشمنان چگونه فکر کردند و چگونه عمل نمودند.

,

رئیس بنیاد شهید کشور عنوان کرد: وقتی تاریخ عاشورا را نگاه می کنیم می بینیم که حضرت علی اصغر(ع) طفلی که بر دستان پدر به درجه شهادت رسید و اگر این حادثه نبود، دشمنان تاریخ را تحریف می کردند، در حادثه عاشورا، حضرت علی اصغر(ع) بود تا صفات دشمنان را نشان دهد.

,

وی تصریح کرد: خونی که از شهادت حضرت علی اصغر(ع) به آسمان رفت، زمینه ساز تمام قیام های بعد از عاشورا تا قیام پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

,

قاضی زاده هاشمی گفت: این بمباران ها و کودک کشی نشان دهنده این است که یک طرف مظلوم بوده و یک طرف ظالم و این در تاریخ می ماند که چگونه کودکانی بی دفاع و بی‌گناه به شهادت رسیدند.

,

رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه شهادت ۶۸ دانش آموز مظلومانه بوده است، گفت: بایستی بتوانیم با معرفی درست، آن چیزی را که در تاریخ رخ داده به گوش جهان برسانیم و این حادثه بیانگر این است که وقتی دشمن در جبهه های حق علیه باطل، توان مقابله با رزمندگان را نداشت و شکست های پی در پی نصیبش می شد، عقده های خود را این گونه با بمباران مدارس نشان می داد.

,

وی اظهار داشت: وقتی رزمنده ای به جبهه می رفت خانواده های آنها خود را برای هر حادثه ای آماده می کردند اما زمانی که یک دانش آموز به مدرسه می رود و به شهادت می رسد بسیار سخت است.

,

قاضی زاده هاشمی با اشاره به صبوری و همبستگی ملت ایران، گفت: ملت ایران با اقتدار و غرور از کشور خود دفاع کردند و به قله فتح و پیروزی رسیدندو همه ما باید به وظایف خودمان در قابل شهدا و خانواده های آنها عمل کنیم.

,

رئیس بنیاد شهید کشور خاطر نشان کرد: قرار شده که این مدرسه به یادمان شهدا تبدیل شود که در تاریخ برای آیندگان بماند، علاوه بر این نیز به گلزار این شهدای بزرگوار توجه بیشتری شود.

,

وی با بیان اینکه مسیر خدمت به خانواده های شهدا، مسیر عشق است، گفت: باید یادمان باشد که این یادواره ها ابتدا نشان می دهد که عزت و اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم به طوری که ۲۲۷ هزار شهید از این سرزمین برای دفاع از وطن جان خود را تقدیم کردندو دوم این که بدانیم دشمن ما کیست و چه اهدافی در سر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه