اخبار داغ

با حضور رئیس بنیاد شهید کشور؛

مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش آموز در بروجرد برگزار شد

مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش آموز در بروجرد برگزار شد
مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش آموز در بروجرد با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عصرامروز مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی،رئیس بنیاد شهید کشور در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در این جلسه اظهار داشت: شهادت آرزوی اولیا و علما بوده است، حاج قاسم نمونه ای از افرادی بود که بی تاب شهادت بود و به این درجه نائل آمد.

,

وی افزود: ۶۸ شهید معصوم و مظلوم در سال ۶۵ در این شهرستان به شهادت رسیدند که علاوه بر مقام معصومیت، مظلومیت به مقام شهادت هم رسیدند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: این حادثه ۲۰ دیماه در بروجرد، سندی است بر حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران، ما انقلاب کردیم تا به دین عمل کنیم اما دشمنان تاب دیدن این استقلال را نداشتند.

,

وی تصریح کرد: دولت های کودک کش اسرائیل، عربستان و آمریکا همیشه دست به جنایت هایی زده اند و باید این حادثه بروجرد را مکتوب کرد تا کتابی از زندگی نامه این شهدا چاپ و به چند زبان منتشر شود و در کنگره ۶۳۰۰ انتشار یابد.

,

حسینی گفت: انتطار می رود این روز به عنوان روزی خاص ثبت شود تا یک حادثه بین المللی باشد و اینجا زیارتگاه شود، محل نشر فرهنگ جهاد و علم و شهادت باشد، به گونه ای که هر کسی به محل شهادت شهدای دانش آموز مراجعه کرد، هم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و هم از مظلومیت آنها مطلع شود.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به لزوم انتخاب مدیران توانمند و جهادگر بیان کرد: ما نیاز به مدیریت جهادی داریم، مشکل دیگر فاصله مدیران و مردم است و باید این فاصله کاهش یابد و مردم باید به راحتی با مدیران صحبت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: مدیرانی انتخاب شوند که ساده زیست و توانمند باشند تا دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه