اخبار داغ

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای پروژه پارک آبی بندرعباس

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای پروژه پارک آبی بندرعباس
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پارک آبی بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ جواد واحدی در بازدید از پروژه پارک آبی بندرعباس اظهار کرد: پارک آبی بزرگی در مرکز استان بااعتباری بالغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال با مساحت ۲۶ هزار مترمربع یکی از پروژه‌های بزرگ گردشگری بندرعباس است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این پروژه زیرساخت‌ها و راه دسترسی بود، افزود: به دستور مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای راه دسترسی، گازرسانی، رمپ ورود و خروج و مشکلات راه دسترسی اختصاص دادیم.

,

واحدی افزود: این پروژه به اعتبار بیشتری نیاز دارد اما به سهم خودمان این مبلغ را اختصاص دادیم که انشا اله در اردیبهشت‌ماه سال آینده شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های بزرگ جنوب کشور باشیم.

,

پارک آبی بندرعباس با مساحت ۲۶ هزار مترمربع یکی از پروژه‌های بزرگ گردشگری در بندرعباس است که دارای رودخانه آرام، دریاچه خروشان، دریاچه کودکان، انواع سرسره با ارتفاع‌های از ۲۱ متر تا ۱۴ متر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه