اخبار داغ

وزیر کشور در جمع مردم حاجی آباد؛

کشاورزان حاجی آبادی زیر چتر حمایتی دولت/ مشکلات راه روستایی شهرستان هموار می شود

کشاورزان حاجی آبادی زیر چتر حمایتی دولت/ مشکلات راه روستایی شهرستان هموار می شود
وحیدی با بیان اینکه در خصوص دیرکرد وام های کشاورزی تصمیماتی اتخاذ شده است، گفت: مشکل راه های مواصلاتی روستایی شهرستان حاجی آباد مرتفع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز توفیقی بود که در جمع مردم شهرستان حاجی آباد باشیم و خواسته های آنها را از زبان خودشان بشنویم، اظهار کرد: برخی از مطالبات مردمی از جمله تامین اعتبار مشاغل خانگی مطرح شده است که قابل پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وحیدی افزود: برای تحقق این موضوع، شرایطی را ایجاد می کنیم تا بانک ها در خصوص وثیقه های مورد نیاز ، با ضمانت های زنجیره ای به متقاضیان کمک کنند.

,

وی  از تخصیص آب از خط انتقال آب خلیج فارس به مردم شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت:این کار برای حمایت از مردم این شهرستان صورت می گیرد.

,

وزیر کشور در خصوص وضعیت وام های کشاورزی در این شهرستان گفت: با اجرای امهال سه ساله  وام  کشاورزان، جریمه و سود تسهیلات خسارت دیدگان بخشیده خواهد شد .

,

وحیدی با تاکید بر فرآوری خرما و سایر محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد:این مورد از سوی بنیاد مستضعفان پیگیری و در صورت امکان فعال کنند.

,

وی همچنین از پیگیری و رفع مشکل ترانشه حاجی آباد خبر داد و اذعان کرد: با معاون وزیر راه گفت و گو شده است که امیدواریم مشکل ترانشه حاجی آباد که مدتها معطل مانده با تامین منابع اعتباری به سرعت رفع شود.

,

مقام عالی دولت در وزارت کشور در خصوص احداث راه روستایی بخصوص در برخی از بخش ها و گازرسانی به روستاهای شهرستان نوید پیگیری از طریق وزرای مربوطه داد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه