اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

سهمیه پزشکی هرمزگان نیازمند افزایش است/ ترک فعل وزارت نیرو سیلاب شرق هرمزگان را رقم زد

سهمیه پزشکی هرمزگان نیازمند افزایش است/ ترک فعل وزارت نیرو سیلاب شرق هرمزگان را رقم زد
رئیسی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط استان هرمزگان امکان دسترسی به مراکز درمانی نیست،گفت: سهمیه مراکز پزشکی و خدمات درمانی این استان نیازمند افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین رئیسی رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: نگرانی مردم استان گاه و بی گاه با توجه به اظهار نظرهای مسئولین استانهای همجوار باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیسی افزود: استان هرمزگان در تامین منابع کشور جزو 5 استان برتر کشور است و امسال هم همین جایگاه در بودجه 1401 دیده شده اما در فقر و بیکاری جایگاه اول و دوم کشور را داریم.

,

وی با بیان اینکه در صورتی که بنگاه های اقتصادی و صنایع عظیمی در این استان وجود دارد، گفت: اما نیروهای انسانی این استان در مدیریت ملی هیچ نقشی ندارند.

,

نماینده مردم شرق استا هرمزگان تصریح کرد: مردم استان انتظار داشتند در تشکیل دولت مردمی شما نقش داشته باشند که در تین زمینه هنوز هم فرصت هست.

,

رئیسی در خصوص زیرساخت های آموزشی و سهمیه های این حوزه اظهار کرد: در آزمون های علمی دانش آموزان ما باید با استان های برخودار رقابت کنند و امکان موفقیت آنها وجود ندارد.

,

وی عنوان کرد: سهمیه پزشکی هرمزگان نیازمند به افزایش ظرفیت است تا نیروهای آموزش یافته بومی برای این استان افراد ماندگاری باشند.

,

رئیس مجمع نمایندگان هرمزکان با بیان اینکه شرق استان به طول 500 کیلومتر است گفت: اما بالغ بر 650 هزار نفر جمعیت با پراکندگی ساکن هستند و دسترسی آنها به امکانات بهداشتی ضعیف است و در برخی از شهرستان ها مراکز آنها در حد اورژانس 115 است.

,

رئیسی به معضلات سیلاب در شرق این استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در بحث سیلابی که اتفاق افتاد عمده مشکلات بر اثر ترک فعل وزارت نیرو بود، و خواهش می کنم با کسانی که ترک فعل کرده اند برخورد شود، سه هزار خانه در شهرستان های میناب و رودان زیر آب رفته اند و وسایل مردم خراب شده است.

,

وی گفت: سیستم دفع آب های سطحی در شهرهای رودان و میناب نداریم و شهرداری های این شهرها ضعیف ترین شهرداری های کشور بوده و نیازمند ماشین آلات هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه