اخبار داغ

تنیس روی میز فیدر دوسلدورف| حذف تیم دونفره ایران و هدایی/ صعود احمدیان با ۲ برد به جمع ١٦ بازیکن

تنیس روی میز فیدر دوسلدورف| حذف تیم دونفره ایران و هدایی/ صعود احمدیان با ۲ برد به جمع ١٦ بازیکن
مسابقات تنیس روی میز بین المللی آلمان با حذف تیم دونفره ایران و امیرحسین هدایی و صعود امین احمدیان در مرحله یک شانزدهم نهایی پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات تنیس روی بین المللی آلمان که با نام فیدر دوسلدورف از روز گذشته آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در رقابتهای انفرادی فیدر دوسلدورف آلمان امیرحسین هدایی در مصاف نزدیک با نماینده آلمان با حساب ۴ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.
,
هدایی که در دو گیم اول با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت در گیم سوم ۱۱ بر ۹، در گیم چهارم ۱۱ بر ۶ و در گیم پنجم ۱۱ بر ۹ مغلوب شد.
,
نماینده کشورمان در گیم ششم موفق شد به برتری ۱۶ بر ۱۴ دست یابد اما در پایان حریف آلمانی با حساب ۱۱ بر ۹ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله بعد شد.
,
 
,
تیم دونفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی در مصاف با تیم اتریش با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
,
تیم دونفره امین احمدیان و امیر حسین هدایی در مصاف با تیم اتریش متشکل از الکساندر چن و دیوید سرداراوگلو با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و از دور رقابتهای دونفره wtt فیدر آلمان کنار رفتند.
,
در این بازی علیرغم اینکه تیم ایران در گیم اول با حساب ۱۱ بر ۵ به برتری دست یافت اما در دیگر گیم ها ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۴ و ۱۵ بر ۱۳ پذیرای شکست شدند و از حضور در ادامه مسابقات بازماندند.
,
 
,
در بخش انفرادی مسابقات و در جدول رقابتهای ۶۴ نفره بازیهای فیدر آلمان، امین احمدیان از ایران در تقابل با نوید شمس دیگر نماینده کشورمان به برتری ۴ بر ۱ دست یافت.
,
احمدیان با برتری ۱۱ بر ۸ در گیم های اول و دوم، ۱۱ بر ۲ در گیم سوم و ۱۱ بر ۷ در گیم پنجم به پیروزی دست یافت و تنها در گیم چهارم شمس موفق شد ۱۱ بر ۹ به برتری دست یابد.
,
 
,
احمدیان در ادامه در در مرحله یک شانزدهم رقابتهای انفرادی wtt فیدر دوسلدورف آلمان، در مصاف با حریفی از کشور میزبان با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت.
,
احمدیان در گیم اول ۱۱ بر ۸، در گیم سوم ۱۲ بر ۱۰، گیم چهارم ۱۱ بر ۶ و در گیم پنجم ۱۱ بر ۵ به پیروز از زمین خارج شد و تنها در گیم دوم با حساب ۱۱ بر ۸ نتیجه را به حریف آلمانی خود واگذار کرد.
,
حریف احمدیان در مرحله ۱/۸ پایانی آلبرتو مینو با رتبه بندی ۷۶ از اکوادور خواهد بود.
,
 
,
رقابت های فیدر آلمان از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه در دوسلدورف در جریان است و با حذف نوید شمس و امیرحسین هدایی، امین احمدیان تنها ورزشکار باقی مانده در رقابت ها خواهد بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه