اخبار داغ

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد/ احتمال مسدود شدن کدام محورها وجود دارد؟

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد/ احتمال مسدود شدن کدام محورها وجود دارد؟
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت محورهای ارتباطی استان را تشریح کرد و از احتمال مسدودشدن برخی از آن ها از عصر امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم اله جانی پور در گفت و گو با  صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گقت: همه محورهای مواصلاتی اصلی در استان باز است و هیچ گونه مسدودی در این محورها تا کنون گزارش نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی بیان کرد: در محورهای یاسوج ـ بابامیدان، یاسوج ـ شیراز، یاسوج ـ سمیرم بارش برف و باران گزارش شده است، همچنین محور یاسوج ـ کاکان و مارگون نیز بارش برف است که همه این مسیرها باز و تردد در حال انجام است.
,
 
,
جانی پور با اشاره به اینکه یک محور در استان هست که نیمه مسدود است افزود: محور سادات، جوخانه و سرفاریاب نیمه مسدود است و تردد با مشکلاتی مواجهه است، نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر به صورت کامل هستند، با توجه به اینکه شدت بارش ها در عصر امروز خواهد بود احتمال اینکه این مسیر را مسدود کنیم وجود دارد.
,
 
,
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به این که محور پاتاوه دهدشت نیز تا کنون مسدودی نداشته است و تردد در حال انجام است ادامه داد: در محورهای روستایی نیز بارش برف گزارش شده است اما هنوز گزارشی مبنی  بر اینکه چند راه روستایی مسدود شده  ارائه نشده است.
,
 
,
وی ادامه داد: با این وجود قطعا با شروع بارش برف راه های روستایی زیادی دچار مسدودی خواهند شد، و با مشکل تردد مواجهه می شوند، راه هایی روستایی که بیشتر دچار مسدودی می شوند در مارگون، زیلایی، تمنک، پوله، سیلاب کلوار و رودریش هستند که معمولا در بارش برف دچار مشکلاتی می شوند، در شهرستان چرام نیز تسوج و سادات امامزاده علی و جوخونه دچار  مسدودی می شوند.
,
 
,
جانی پور با بیان اینکه عصر امروز شاهد بارش برف در استان خواهیم بود گفت: راهداری آمادگی لازم جهت بازگشایی راه ها را دارد، هر چند که دستگاه ها و ماشین آلات ما فرسوده هستند اما راهداران استان تمام تلاش خود را جهت بازگشایی مسیرها انجام می دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه