اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

تردد عادی و روان در محورهای مازندران/ جاده‌ها برفی و لغزنده است

تردد عادی و روان در محورهای مازندران/ جاده‌ها برفی و لغزنده است
یدالله جهان‌تاب گفت: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن محور‌های ارتباطی، رانندگان احتیاط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله جهان‌تاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

جهان تاب با اشاره به اینکه شرایط جوی در جاده‌های کناره بارندگی و لغزندگی معابر گزارش شده افزود: در همه محور‌ها بارش باران داریم و در محور‌های کوهستانی به ویژه گردنه های ولی آباد در محور کندوان و امامزاده هاشم در محور هراز بارش برف را هم داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت جوی موجود؛ سطح جاده‌ها لغزنده است به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه حرکت کنند، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و برف پاک کن و وسایل گرمایشی خودرویشان را قبل از حرکت کنترل کنند.

رییس پلیس راه مازندران همچنین رانندگان را به پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات مخاطره آمیز و توقف لحظه‌ای خودروها در سطح جاده‌ها  توصیه کرد.

جهان تاب خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی بیان کرد: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مازندران مستقر و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه