اخبار داغ

خطیب نماز جمعه سمنان:

دولت مطالبات بر زمین مانده را پیگیری کند

دولت مطالبات بر زمین مانده را پیگیری کند
وی با اشاره به اینکه حمایت از حضور دولت و کابینه دولت در بین مردم از خواسته های مقام معظم رهبری است، گفت: این حرکت دولت زیباست اما باید در وعده های که می دهد صادق باشد و فقط حضور در بین مردم کافی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در مسجد امام(ره) این شهر برگزار شد، گفت: تکرار تاریخی قیام 19 دی را پشت سر گذاشتیم که یکی از روز های مهم در انقلاب اسلامی بوده و مردم قم در این روز به پا خواستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مطیعی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با غیرت مردم ایران به انقلاب اسلامی تبدیل شد، افزود: بعد از نوشتن مقاله ای در یک روزنامه ی کثیره الانتشار غیرت مردم انقلابی قم بیدار و مردم این شهر به همراه رو حانیت در روز 19 دی به پا خواستند و علیه رژیم ستم شاهی ایستادگی کردند و شروع کننده انقلاب اسلامی شدند.

,

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه مسئله غیرت دینی  مسئله مهمی است که مقام معظم رهبری به عنوان عامل نجات دهنده از آن یاد می کند، تصریح کرد: غیرت دینی باعث می شود در بزنگاه های تاریخی و لازم مردم وضعیت را  تغییر داده و از اصل نظام وانقلاب اسلامی دفاع کنند

,

وی با اشاره به دفاع مقدس و غیرت دینی در این ایام، عنوان کرد: در دقاع مقدس نیز رزمندگان ما با غیرت دینی به میدان آمدند و از جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن دقاع کردند و یک بار دیگر نیز مردم با حضورخود در صحنه در 9 دی 88 غیرت دینی خود را به جهانیان نشان دادند.

,

مطیعی حضور میلیونی مردم ایران در تشیع پیکر شهید سلیمانی را غیرت دینی دانست، و خاطر نشان کرد: این از غیرت و بصیرت مردم ایران بود که با حضور خود در تشیع سردار دلها و خواستن انتقام سخت از قاتلین شهید مظلوممان باری دیگر غیرت دینی خود را نشان دادند.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه امروز هم نیاز به غیرت دینی داریم، تشریح کرد: امروز هم مردم باید با غیرت دینی در برابر ظلم و تحریم های نا جوانمردانه ایستادگی کنند و در برابر حملات دشمنان پاسخی دندان شکن بدهند.

,

وی با اشاره به اینکه حمایت از حضور دولت و کابینه دولت در بین مردم از خواسته های مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: این حرکت دولت زیباست اما باید در وعده های که می دهد صادق باشد و فقط حضور در بین مردم کافی نیست باید اقدامی عملیاتی انجام دهد در جهت رفع موانع و مشکلات مردم این خواسته همه مردم ایران است.

,

مطیعی با بیان اینکه آمریکا دچار اشتباهات محاسباتی زیادی می شود، افزود: یکی از اشتباهات محاسباتی اساسی آمریکا که به نفع ما بود خروج شاه از کشور بود آمریکایی ها فکر می کردند می توانند بعد از خروج شاه با یک کودتا دوباره قدرت را به دست بگیرند اما با خروش میلیونی مردم مواجه شدند.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه آمریکا فاکتور های معنوی مردم ایران را در نظر نمی گیرد، تصریح کرد: آمریکایی ها و دشمنان ما همیشه با پارامتر های مادی به میدان مبارزه می آیند و هیچ گاه امداد های غیبی و اعتقادات ملت بزرگ ایران را در نظر نمی گیرند که این باعث شکست های پی در پی آن ها می شود.

,

وی با بیان اینکه مطالبات به حق در کشور زیاد است و باید پیگیری شود، عنوان کرد: مردم و دستگاه های و ادارات مختلف مطالبات مختلفی دارند که باید در سریع ترین زمان ممکن پیگیری شود اما باید مراقب باشیم که دچار اشتباه محاسباتی نشویم که در کنار مطالبه به حق در زمین دشمن مشغول بازی شویم.

,

مطیعی با اشاره به کمبود بارش در استان سمنان، تشریح کرد: ابر های بدون بارش از سمنان عبور می کند و مردم سمنان باید دست به دعا شوند و باید اعمالی را که باعث بارش های پی در پی می شود را انجام دهند مساجد باید مراسم دعا برگزار کند و مردم از خداوند بخواهند و طلب باران کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه