اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

هزینه مقاومت کمتر از مذاکره است

هزینه مقاومت کمتر از مذاکره است
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه جبهه مقاومت افتخار ماست و عشق به شهادت در مسیر حق ریشه در کربلا دارد و اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است، گفت: هزینه های مقاومت کمتر از هزینه های مذاکره با دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه شرط توحید قبول امامت و‌ ولایت است، اظهار کرد: اگر مودت و‌ محبت به اولیای الهی می ورزیم چون خداوند امر فرمود و لذا رسالت و امامت و‌لایت با توحید هماهنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان تحقق آرمان قسط و عدل در حکومت امام زمان(عج)، گفت: یکی از  دستاوردهای مهم حکومت مهدوی مسئله استقرار عدالت کامل و رفع آلودگی از جامعه بشری است.

,

وی ادامه داد: در روایت و ادعیه‌ی گوناگون و زیارات مختلف مربوط به ولی‌عصر (ارواحنا فداه) دارد که «یملأ اللَّه به الأرض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا» همچنانیکه یک روزی همه‌ی عالم از ظلم و جور پر بوده است همانطور خدای متعال در زمان او عدل و داد را وضع حاکم بر بشریت قرار خواهد داد.

,

حجت الاسلام نوفرستی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س)‌ و‌ روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: این بانو بزرگوار از ایمان و‌ باور عمیقی نسبت به امامت و‌ ولایت برخوردار بود و زمانی که بشیر خبر شهدای کربلا را به مدینه آورد حضرت ام‌البنین (س) آمد و بشیر خبر شهادت فرزندانش را دادند، اما ایشان درباره امام حسین (ع) سوال می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت افتخار ماست و عشق به شهادت در مسیر حق ریشه در کربلا دارد و اسلام را شکست‌ناپذیر کرده است، عنوان کرد: هزینه های مقاومت کمتر از هزینه های مذاکره با دشمن است چون این دستور اسلام است در آیه ۱۱۲ سوره هود نیز خداوند به پیامبر می‌فرماید: «فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَن تَابَ مَعَکَ؛ هم تو ایستادگی کن و استقامت کن، هم آن کسانی که با تو هستند ایستادگی کنند».

,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مقاومت ۴۳ ساله ایران اسلامی، افزود: امروز جبهه مقاومت در کشورهای دیگر از جمله فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و … تشکیل شده و روز به روز در حال توسعه است.

,

حجت الاسلام نوفرستی به تلاش دشمن برای نابودی جبهه مقاومت و ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مقاومت و استقامت به ما قدرت و قوت می‌بخشد و‌ این عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و تفکر بزرگ مقاومت هستیم‌.

,

وی بیان کرد: این روزها در بحث ادامه مذاکره، تکلیف دیپلماسی متوجه دولت است که خوشبختانه کار با عزت دنبال می شود اما همان کسانی قبله آنان امریکا و غرب است این روزها وقتی زمینه ارتباط و هماهنگی با برخی کشورها مانند روسیه و چین فراهم می شود، فریاد استقلال سر می دهند! شما که استقلال را می فهمید چرا قبل از دولت آیت الله رئیسی فریاد نمی زدید و سکوت می کردید و یا در رسانه ها و مطبوعات ندیدم در قبال امریکا و غرب هم فریاد استقلال سر بدهید!

,

امام جمعه موقت بیرجند در پایان بر استفاده از فرصت‌ها و موقعیت زمانی فعلی با تبعیت از ولایت تأکید کرد و افزود: این را بدانید که هوشمندانه و مقتدارانه با جدیت ما امید داریم با رهبری مقام معظم ولایت و فضای خوب سه قوا آینده روشنی در پیش داشته باشیم و‌ کشور از این وضعیت نجات پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه