اخبار داغ

امام جمعه یزد:

برنامه‌ دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است

برنامه‌ دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است
ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است

, امام جمعه یزد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است, امام جمعه یزد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزش‌های دینی است,

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: مردم و مسئولان برای تقویت وحدت و تحقق تمامی اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی تلاش کنند.

,

وی با اشاره به اهمیت وجود وحدت در جامعه اسلامی افزود: استکبار در حال تلاش برای از بین بردن وحدت در جامعه اسلامی ایران است.

,

امام جمعه یزد اظهار داشت: به هیچ عنوان ما نمی‌توانیم قوانینی که خلاف دستورات الهی هست را انجام دهیم و حفاظت از این عرصه حفظ غیرت دینی به معنای داشتن حساسیت نسبت به دین است.

,

ناصری خاطرنشان کرد: امروز غرب و برخی از غرب‌گرایان داخلی تلاش بسیاری برای از بین بردن اصول و ارزشهای دینی در جامعه اسلامی ایران دارند.

,

وی عنوان کرد: تلاش دشمن حساسیت‌زدایی نسبت به ارزشهای دینی و اصول انقلاب است و آن‌ها در این زمینه طرح‌ها و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده‌اند.

,

امام جمعه یزد بیان کرد: فضای مجازی یکی از بسترهایی است که دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و تضعیف اعتقادات دینی مردم از آن استفاده می‌کنند، لذا همه ما باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم.

,

ناصری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) یادآور شد: حضرت ام‌البنین(س) بصیرت بسیار بالایی داشت و ما هم در انقلاب اسلامی مادران و همسران شهدای بسیاری داریم که با بصیرت بسیار بالای خود فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و روز وفات آن حضرت هم به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است.

,

امام جمعه ابرکوه: حساب مذاکره عزت‌مندانه از سازش و تسلیم در برابر دشمن جداست

, امام جمعه ابرکوه: حساب مذاکره عزت‌مندانه از سازش و تسلیم در برابر دشمن جداست, امام جمعه ابرکوه: حساب مذاکره عزت‌مندانه از سازش و تسلیم در برابر دشمن جداست,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: نفس مذاکره برای حصول نتیجه و بسترسازی برای ایجاد توافق، مذموم نیست امّا اگر دشمن بخواهد زیاده‌خواهی و زورگویی و سلطه‌جویی داشته باشد این مذموم است.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، حساب مذاکره با دشمن را از مقاومت و رفتار هوشمندانه در برابر رفتار خصمانه آن بدخواهان جدا کردند.

,

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ما باید به لطف خدا مذاکرات وین را در پرتو حفظ عزّت و حکمت و مصلحت نظام به پیش ببرند.

,

حسینی خاطرنشان کرد: ملّت با غیرت دینی و عقلانیّت و با امید و وحدت و قدرت ، چشم‌انداز روشن آینده را لحاظ و به سوی آن مقصد متعالی حرکت کنند.

,

وی تأکید کرد: این مقصود و مقصد و اراده عظیم ملّت ، موی دماغ آمریکا است که از بُن دندان با نظام اسلامی دشمن است زیرا این نظام را مظهر اعتقادات دینی ملّت می داند، لذا با این نظام و ملّت مخالف است .

,

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: غیرت دینی همواره با عقلانیت عجین بوده و برخواسته از بصیرت است و نماد غیرت دینی و عقلانیّت و بصیرت در سیره و منش و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نمایان است.

,

امام جمعه بخش مرکزی: دولت سیزدهم کشور را با مشکلات انبوه تحویل گرفت

, امام جمعه بخش مرکزی: دولت سیزدهم کشور را با مشکلات انبوه تحویل گرفت, امام جمعه بخش مرکزی: دولت سیزدهم کشور را با مشکلات انبوه تحویل گرفت,

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت:  دولت سیزدهم در آغاز کار کشور را با انبوه مشکلات تحویل گرفت و چالش‌های جدی پیش رو داشت.

,

وی افزود: در رابطه با کرونا دولت پرونده بسیار موفقی دارد، روزی که دولت را تحویل گرفتند 700 خانواده در روز به دلیل کرونا عزادار می‌شدند و امروز این موضوع به 20 تا 30 خانواده در روز رسیده است.

,

مدرسی اظهار داشت: در زمینه فشارهای تحریمی و مشکلات مربوط به آن هم واقعا دولت دارد تلاش می‌کند و دو برنامه اساسی خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.

,

وی عنوان کرد: اما در زمینه تورم و گرانی‌ها  و ارزش پول ملی نگرانی‌های مردم هنوز بر طرف نشده است و همت بیش از پیش دولت را می‌طلبد.

,

مدرسی خاطرنشان کرد: گرانی شکر، آب، برق ، گاز و امثال این‌ها وجود دارد و وقتی رئیس‌جمهور جهت جلوگیری از گرانی تاکید دارد، وزرا باید نسبت به سخن رئیس‌جمهور در مدیریت بازار و کنترل گرانی‌ها التزام عملی داشته باشند.

,

امام جمعه بهاباد: لزوم تبیین واقعیت‌های قبل  و بعد از انقلاب برای جامعه

, امام جمعه بهاباد: لزوم تبیین واقعیت‌های قبل  و بعد از انقلاب برای جامعه, امام جمعه بهاباد: لزوم تبیین واقعیت‌های قبل  و بعد از انقلاب برای جامعه,

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهاباد گفت: نهضت تبیین و دعوت به جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه‌ و رسیدن به محورهای هفت‌ گانه‌ توصیه‌های رهبر انقلاب است.

,

وی افزود: مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قبل و بعد از انقلاب اسلامی باید برای مردم ومسئولان تبیین و تشریح شود.

,

امام جمعه بهاباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آن آرمان‌های بلند انقلاب هم مصون از این اتفاقات نبوده است؛ اتفاقات بزرگی مثل ترورها، تجزیه ‌طلبی‌ها، جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌ها که در تاریخ انقلاب رخ‌داده است باید تبیین شود.

,

ابراهیمی بشکانی بر حضور پررنگ جوانان در نماز جمعه تأکید و خاطرنشان کرد: نقش نماز جمعه در ترغیب و تشویق مردم به حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور و نظام به ویژه دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر بارز و برجسته است.

,

امام جمعه تفت: سردار سلیمانی اسوه غیرت‌مندی دینی است

, امام جمعه تفت: سردار سلیمانی اسوه غیرت‌مندی دینی است, امام جمعه تفت: سردار سلیمانی اسوه غیرت‌مندی دینی است,

حجت‌الاسلام علی‌محمد گُلوردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تفت گفت: محیط زیست حق الناس است که یکی از جلوه های آن در شهر تفت باغ ها هستند که مسوولان باید جلوی تبدیل باغ ها به کاخ را بگیرند چراکه قطع درختان به عنوان ریه‌های تنفسی به ضرر بشریت است.

,

وی با اشاره به انتخاب فرماندار جدید شهرستان افزود: انتظار است همه اقشار و گروه‌ها و مردم فرماندار جدید تفت را همراهی کنند و برای اعتلای شهرستان دست به دست هم دهند.

,

امام جمعه تفت با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب اظهار داشت: هرجا غیرت دینی داشتیم پیروز شدیم که اسوه غیرت دینی را می‌توان شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

,

گُلوردی خاطرنشان کرد: زمانی برخی‌ها دنبال این بودند که دیگران برای ما تصمیم بگیرند اما امروز با روی کار آمدن دولت انقلابی، مسوولان کشور اگر پای میز مذاکره هم حاضر می‌شوند با اقتدار و منطق تمام اجازه نمی‌دهند دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه