اخبار داغ

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون:

بسته های حمایتی توسعه بازار فروش محصولات خانگی در حال تدوین است

بسته های حمایتی توسعه بازار فروش محصولات خانگی در حال تدوین است
کریمی بیرانوند گفت: بسته های حمایتی توسعه بازار مخصوص هر استان در حال تدوین است و با نظر کاسبین هر استان به اجرا در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمود کریمی بیراوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه نقشینه اظهار کرد: از خوبی های مشاغل خانگی هزینه پایین و بهره بری بالای آنهاست و حداکثر استفاده از زمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به دیگر مزیت های مشاغل خانگی گفت: نداشتن شیفت ثابت و این تولید کنندگان هم زمان در خانه و بیرون از خانه در حال فعالیت هستند و این خود باعث تمایز این شغل از بقیه شغل ها است.

,

وی گفت : بسته های توسعه بازار مخصوص هر استان در حال تدوین است و با نظر کاسبین هر استان به اجرا در خواهد آمد. می توان از شرکت های خصوصی بخش صادرات در پیشبرد بازار استفاده کرد.

,

در ادامه مژگان دادی پور ریس اتحادیه فرش بافان و پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: ۳هزار بافنده زیر مجموعه این کارگاه داریم و با قرار دادن مواد اولیه در اختیار آنان در کار تولید فرش را انجام می دهند.

,

وی در خصوص مشکلات بافندگان گفت: عمده مشکل این صنف بازار فروش است و اگر بتوانیم بازار خارجی را احیا کنیم می توانیم تعداد مشاغلین این حوزه را چندین برابر کنیم در حال حاظر ۲۰ نفر به صورت متمرکز و ۸۰ نفر به صورت غیر متمرکز در این کارگاه فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه