اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه البرز مطرح شد؛

عدالت واقعی مبارزه با مفسدین گردن کلفت است/ ایران تهدید طالبان را تبدیل به فرصت کرد/ غیرت دینی لازمه حفظ انقلاب

عدالت واقعی مبارزه با مفسدین گردن کلفت است/ ایران تهدید طالبان را تبدیل به فرصت کرد/ غیرت دینی لازمه حفظ انقلاب
آنچه در ادامه می خوانید مشروحی از خطبه های نماز جمعه در کرج، فردیس، ساوجبلاغ و مهرشهر است که امامان جمعه به موضوعاتی چون غیرت دینی، فرار شاه، مذاکرات وین و دیپلماسی کشور پرداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، این بانوی مکرمه را تربیت یافته مکتب صدیقه طاهره دانست و گفت: ان حضرت انسانی با بصیرتی عمیق بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: حضرت ام البنین (س) فرزندان خود را بر اساس الگوی مکتب فاطمی پرورش داد و درس عشق، ایثار، دین داری و ولایتمداری را به آنها آموخت، در نتیجه الگویی برای زنان مسلمان است.
,
 
,
فرار شاه طلیعه پیروزی انقلاب بود
, فرار شاه طلیعه پیروزی انقلاب بود,
 
,
وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی (ره) فرار شاه در ۲۶ دی ماه طلیعه پیروزی انقلاب بود، اظهار داشت: چشم طمع استکبار همواره دنبال ایران بوده و مبارزه کشورمان با  امریکا و رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
,
 
,
امام جمعه کرج با بیان اینکه پزشکان زن باید در خدماتی مانند سونوگرافی و معاینات مربوط به دیگر بیماری‌ها برای بانوان خدمت‌رسانی کنند، متذکر شد: حداقل در بیمارستان‌های دولتی نباید خدمات را مردان انجام دهند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از پزشکان زن برای خدمات دهی به بانوان در مصلی کرج مستقر شده اند، گفت: دستگاه سونوگرافی برای این کار تهیه شده و این دستگاه در مصلی کرج پذیرای خدمات دهی به بانوان استان البرز است.
,
 
,
همچنین امام جمعه فردیس در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: یکی از مشخصه های انسان های با تقوا غیرت مندی آنها است و در واقع غیرت دینی برخاسته از روح تقوا خواهد بود.
,
 
,
نباید مقابل ویژه خواری سکوت کرد
, نباید مقابل ویژه خواری سکوت کرد ,
 
,
حجت الاسلام حسینی افزود: اگر کسی گوشه چشمی به ارزش های دینی ایران داشته باشد پاسخ قاطعانه ای دریافت می کند، در نتیجه دفاع مقدس و یوم الله ۹ دی هم برخاسته از غیرت دینی بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبری غیرت دینی نجات بخش کشور ما بوده و بی تفاوتی مرگ انقلاب است، در بخش دیگری اظهار داشت: رانت خواری، ویژه خواری و بی حجابی گناه بوده و نباید در برابر آن سکوت کرد.
,
 
,
امام جمعه فردیس حفظ انقلاب را به غیرت دینی وابسته دانست و تصریح کرد: حساسیت زدایی نسبت به ارزش های انقلابی به بی غیرت شدن جامعه ختم می شود، البته نمی شود به نام غیرت دینی به کسی اهانت کرد.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه فضای مجازی را باید به عنوان یک فرصت مورد استفاده قرار داد و به جهاد تبیین پرداخت، گفت: از دستگاه های انتظامی و قضایی فردیس قاعده سوت زنی را در شهرستان راه اندازی کنند.
,
 
,
وی عدالت واقعی را مبارزه با مفسدین گردن کلفت دانست و در بخش دیگری افزود: امروز علاوه بر نقاط ضعف و انتقاد نسبت به آن باید نقاط قوت را هم مشاهده کرد و برای امیدواری مردم آنها را مورد تشویق قرار داد.
,
 
,
امام جمعه مهرشهر کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: سیره و روش حضرت ام البنین (س) مزین به صبر و فداکاری بود و می تواند الگویی ارزنده برای زنان باشد، سعادت زن در گرو تبعیت از سلبریتی های تهی شده از هویت انسانی نیست.
,
 
,
رزمایش ایران لاف گزاف دشمن را خنثی کرد
, رزمایش ایران لاف گزاف دشمن را خنثی کرد ,
 
,
حجت الاسلام یدالله رضایی افزود: شهید نواب صفوی کسی بود که قانون اساسی حکومت اسلامی را در کتاب راهنمای حق نوشته و ایده تشکیل حکومت اسلامی را مطرح کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امروز عده ای می گویند دین باید از سیاست جدا شود و نقشی در سیاست سیاستمداران اداره کننده کشور نداشته باشد، اظهار داشت: این شهید روی امام خامنه ای هم تاثیر گذاشت.
,
 
,
امام جمعه مهرشهر تصریح کرد: متاسفانه فضاسازی رسانه های خارجی و منفعلان داخلی برای نشان دادن انفعال و بی خاصیت سازی تیم مذاکره کننده هسته ای اقدام به جریان سازی معکوس کرده اند.
,
 
,
حجت الاسلام رضائی گفت: به اعتقاد آنها ایران به بن بست رسیده و نیازمند به مذاکره است، اگر توافقات هم با آمریکا کنار نیاید جنگ اتفاق خواهد افتاد اما ایران با رزمایش های هوشمندانه لاف های گزاف را بیهوده کرد.
,
 
,
وی افزود: ایران چیزی جز التزام طرف غربی به توافقات نمیخواهد، آمریکایی ها به برجام بی خاصیت هم متعهد نبودند، ایران عجله ای ندارد و از یک سوراخ دو مرتبه گزیده نمی شود.
,
 
,
همچنین امام جمعه ساوجبلاغ در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: از حسن تدبیر دستگاه دیپلماسی کشور و میزبانی از نمایندگان جریان طالبان افغانستان تشکر می کنیم.
,
 
,
ایران از تهدید طالبان فرصت ساخت
, ایران از تهدید طالبان فرصت ساخت ,
 
,
حجت الاسلام مختاری افزود: امروز ابتکار عمل به فضل خداوند متعال در منطقه در دست ایران اسلامی است. آنچه ایران در این مواجهه دنبالش است، یک دولت فراگیر از همه مردم،  اقشار و مذاهب موجود در افغانستان است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ثبات، امنیت، ورفاه افغانستان، آرزوی ملت و مسئولین ایران است، اظهار داشت: با اینکار دستگاه دیپلماسی کشورمان، گفتگوهای بین گروههای مختلف افغان، در حال انجام است.
,
 
,
امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: دشمن طراحی کرده بود با حضور طالبان در این منطقه و واگذاری  افغانستان به طالبان یک تهدید جدی را در شرق ایران اجرا کند اما این تهدید تبدیل به فرصت خواهد شد.
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه