اخبار داغ

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

مردم حمایت نقادانه و مطالبه گری از دولت آیت الله رئیسی را در دستور کار قرار دهند/ وضعیت اسف بار تورم و معیشت در ۸ سال جان ملت را به لب رسانده است

مردم حمایت نقادانه و مطالبه گری از دولت آیت الله رئیسی را در دستور کار قرار دهند/ وضعیت اسف بار تورم و معیشت در ۸ سال جان ملت را به لب رسانده است
قاسم حبیب زاده گفت: مردم باید حمایت نقادانه را در دستور کار قرار داده و رسانه ها هم حلقه واسطه بین حاکمیت و مردم بوده و مدیران را مجاب به پاسخگویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین درباره برخی شبهات ایجاد شده در راستای عملکرد دولت سیزدهم و عدم کنترل تورم، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دولت به شخص آیت الله رئیسی منحصر نمی شود و فعالیت مجموعه ای از مدیران مد نظر است که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
قاسم حبیب زاده با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با سعه صدر کابینه و مدیران دولت را منصوب می کند، افزود: البته انتصاب اغلب مدیران کل در استان ها انجام نشده و صرفا از مرحله انتخاب وزرا و استانداران عبور کرده ایم، متاسفانه آنچه امروز شاهدیم از وضعیت تورم، معیشت و ... ثمره عملکرد ۸ ساله دولت قبلی است. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تحول سریع در دولت سیزدهم انتظار معقولی نیست، اظهار داشت: پس از انتخاب مدیران کل در سطح استان ها، اگر شاهد ناکارآمدی و تداوم وضعیت کنونی بودیم باید جریان مطالبه ای جدی از دولت برای احقاق حقوق مردم و رسیدن به درخواست های آنها راه بیاندازیم. 
,
 
,
حبیب زاده تصریح کرد: مطالبه گری در حوزه عدالت و حکمرانی خوب و تامین خواسته های به حق مردم به هیچ عنوان نباید از دستور کار ملت خارج شود، گفت: در یک بازه زمانی معقول باید از یک به یک مدیران دولتی مطالبه و آنها را مجاب کنیم تا با مردم گفتگو کرده و ارائه گزارش کنند. 
,
 
,
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه با اشاره به اینکه بدون شک نمی توان گفت همه مدیران دولت عملکرد صحیحی دارند، خاطر نشان داشت: مردم باید حمایت نقادانه را در دستور کار قرار داده و رسانه ها هم در قالب صندلی داغ مدیران حلقه واسطه بین حاکمیت و مردم بوده و آنها را مجاب به پاسخگویی کنند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه