اخبار داغ

پایان کار بزرگسالان کشتی‌گیران یزدی در گرگان؛

جایگاه سی‌ام تیم کشتی یزد در بین ۴۳ تیم! / ۳ بُرد تنها دستاورد یزدی‌ها در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی

جایگاه سی‌ام تیم کشتی یزد در بین ۴۳ تیم! / ۳ بُرد تنها دستاورد یزدی‌ها در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی با حذف تمام نمایندگان کشتی یزد به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی با حضور تیم یزد طی ۳ روز در شهر گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

تیم کشتی آزاد بزرگسالان یزد با ۱۰ کشتی‌گیر با مربیگری امیر محمدحسینی و سرپرستی یدالله بابایی در این رقابت‌ها حضور یافت که یوسف کارگر در وزن ۵۷ کیلوگرم، پیمان دلاور در وزن ۷۹ کیلوگرم و محمدجواد انتظاری در وزن ۹۷ کیلوگرم به ترتیب با غلبه بر رقبایی از اردبیل، قم و مرکزی به دور دوم رقابت‌ها راه یافتند اما در مرحله دوم نتوانستند از پس رقبای خود برآمده و با مسابقات وداع کردند.

,

سایر نمایندگان استان یزد در دور اول مغلوب رقبای خود شده و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

,

لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت قریب به ۴۰۰ کشتی‌گیر در قالب ۴۳ تیم از سراسر کشور و با حضور مقام داران آسیا و جهان برگزار و در پایان مازندران با ۱۶۵ امتیاز مقام اول، تهران با ۱۰۳ امتیاز مقام دوم و کرمانشاه با ۸۴ امتیاز به مقام سوم تیمی رسیدند.

,

همچنین تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان یزد با ۳ برد از بین ۴۳ تیم حاضر در مسابقات به‌طور مشترک با زنجان و سمنان در مقام سی‌ام کشور قرار گرفت.

,

از نقاط پررنگ این مسابقات حضور محمد مصلایی پور داور پرافتخار یزدی بود که به‌عنوان سرپرست فنی این رقابت‌ها را مدیریت و نظارت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه