اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت پوشالی آمریکا با سکوتش در برابر حمله موشکی ایران به عین الاسد نمایان شد

قدرت پوشالی آمریکا با سکوتش در برابر حمله موشکی ایران به عین الاسد نمایان شد
حجت الاسلام غلامی گفت: با سکوت آمریکا در برابر اقدام جمهوری اسلامی ایران در هدف قراردادن پایگاه نظامی عین الاسد، دنیا فهمید که قدرت آمریکا پوشالی است و جمهوری اسلامی ایران، این قدرت را داشت که چنین پایگاهی در منطقه خاورمیانه را بمباران کند و بینی این ابرقدرت را به خاک بمالد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد غلامی کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه حضور امریکایی ها در منطقه جز جنگ و چپاول چه چیزی به ارمغان داشته است، اظهار کرد: هر جایی که آمریکا وارد شده جنگ و بدبختی و قحطی و خونریزی بوده است. در سابقه آمریکا چیزی به نام آبادانی یافت نمی شود اگر اینها به دنبال آبادی هستند باید نظر مردم برایشان خیلی مهم باشد اما اینها هیچ توجهی به مردم ندارند و حضور آمریکایی‌ها در کشورها برای حفظ حاکم یا پادشاه زورگو بوده است و تنها هم و غمش، چپاول منابع خدادادی، امکانات و ثروت های ملتها بوده است و پس از آن، حفظ یک طاغوت و فرعون در آن کشور بدون توجه به مردم است.

وی افزود: مردم نه آمریکایی ها را می پذیرند و نه آن دست نشانده ای که توسط آمریکا تعیین و از آن محافظت می کنند را قبول دارند. بعنوان مثال آمریکایی ها در افغانستان پس از سال‌ها جنگ و خونریزی و غارت و نابودی منابع خدادادی، هیچ دستاوردی برای ملت افغانستان نداشتند. حتی مردم افغانستان از خروج آمریکایی ها ابراز خرسندی کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان ادامه داد: امریکایی ها در عراق نیز دستاوردی نداشتند. نه سبب آبادانی شدند و نه توانستند از نفوذ تروریست ها جلوگیری کنند. آمریکا در عراق حضور یافت تا بتواند با یافتن جای پایی در منطقه غرب آسیا که منطقه سوق الجیشی در دنیاست تا از این طریق به دیگر کشورها زورگویی کنند. لذا مردم عراق خواهان خروج آمریکایی ها از کشورشان هستند.

غلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از ۷۰ الی ۸۰ سال قدرتمندی این جرأت را دارد که برای نخستین بار پایگاه نظامی عین الاسد بعنوان یک پایگاه ممتاز آمریکایی، امن ترین و مجهزترین مکان با برخورداری از پیشرفته ترین سلاح ها در منطقه خاورمیانه را مورد هدف قرار دهد و آمریکایی ها هیچ غلطی نکردند.

وی در ادامه اضافه کرد: با سکوت آمریکا در برابر اقدام جمهوری اسلامی ایران در هدف قراردادن پایگاه نظامی عین الاسد، دنیا فهمید که قدرت آمریکا پوشالی است و جمهوری اسلامی ایران، این قدرت را داشت که چنین پایگاهی در منطقه خاورمیانه را بمباران کند و بینی این ابرقدرت را به خاک بمالد.

این کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با تایید اینکه امروز مقاومت تهدیدی جدی برای مواضع آمریکایی ها در خاورمیانه حساب می شود، افزود: امروزه مقاومت برگرفته از نیروهای مومن، انقلابی و مردمی کشورهای منطقه ازقبیل یمن، لبنان، عراق، سوریه و حتی در کشورهای شبه قاره است، همه اینا هدفشان حفظ سرزمین شان از لوس طاغوت و استکبار است لذا در مقابل استکبار مقاومت می کنند. آمریکا بعنوان دشمن این ملت‌ها وارد خانه شان شده و انسان مومن و شریف و غیرتمند هرگز حاضر نخواهد شد که خانه اش در اشغال غریبه ها باشد بنابراین قیام می کند.

غلامی بیان کرد: مردم امروز خواسته به حق دارند و از حضور اشغالگران در خانه هایشان ناراضی هستند، اسرائیل غاصب با همکاری آمریکا و ابر قدرت ها در کشور نجیبی مثل فلسطین حضور یافته و این کشور را اشغال کرده است. لذا مردم فلسطین مقاومت می کنند تا سرزمین شان را از چنگال صهیونیست کودک کش رهایی بخشند. در سایر کشورها نیز همین گونه است، هرجا مقاومت حضور دارد تنها هدفش خروج استکبار از خانه های مردمی است که توسط اشغالگران اشغال شده است.

وی افزود: مقاومت بیشتر از گذشته قدرت دارد و مردم این نیروی مومن و متعهد را باور کرده و به آن اعتماد کامل دارند که دشمن طاغوت هستند، بیشترین دشمنی آمریکا با نیروهای مقاومت به این دلیل است که نیروهای مقاومت به احدی باج نمی دهد و به تنها دنبال حفظ عزت، شرف و حیثیت ملت‌های منطقه است.

این کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در پاسخ به چرایی خروج امریکایی ها از منطقه و تشریح زوایای حضور شرورانه آنها ابراز داشت: کاملا مشخص است که آمریکا هرجا حضور یافته، جز خرابی و بدبختی چیز دیگری برای مردم آن کشورها به همراه نداشته است البته به زعم خودشان به قصد آبادانی آمده اند اما این دروغی بیش نیست و تنها به دنبال دست اندازی به منابع کشورهاست.

غلامی ابراز داشت: آمریکا یک خائن به تمام معنا در کشورهاست که این را عده ای نمی‌فهمند یا نمی خواهند بفهمند که آمریکا حضوری نکبت بار دارد و برای حفظ طاغوت ها و مقابله با مردم و وابسته کردن ملت‌ها به آمریکا و ایادی اش در کشورها حضور می یابد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه