اخبار داغ

به همت بنیاد مستضعفان صورت گرفت؛

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان مساعدت به مددجویان هرمزگانی آسیب‌دیده از سیل

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان مساعدت به مددجویان هرمزگانی آسیب‌دیده از سیل
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و پیگیری رئیس کمیته امداد کشور و بنیاد مستضعفان، مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات به مددجویان آسیب دیده از سیل استان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان و پیگیری رئیس کمیته امداد کشور و بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات به مددجویان آسیب دیده از سیل استان اختصاص یافت.

تراهی گفت: براساس ارزیابی های انجام شده تعداد ۴ هزار و ۶۷۶ خانواده تحت حمایت این نهاد در سیل اخیر دچار خسارت شدند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر خانواده های آسیب دیده از سیل وسایل زندگی شان از بین رفته است، تصریح کرد: این مساعدت جهت تامین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد که از سیل اخیر دچار آسیب شده اند اختصاص یافته است و شامل : کولر گازی ، یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی، اجاق گاز ، بخاری ، آبگرمکن ، فرش و پتو می باشد که طی هفته آینده این اقلام تهیه و تقدیم جامعه هدف این نهاد می شود.

تراهی ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری مهندس پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان یادآور شد: تا کنون سه هزار و ۶۰۰ سبد معیشتی و دو هزار و ۱۰۰ تخته پتو به ارزش دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بین خانواده های مناطق آسیب دیده ناشی از سیل استان توزیع گردیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه