اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرایی شدن طرح کوپن نان/ رضایت‌مندی مردم مهم است

ضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرایی شدن طرح کوپن نان/ رضایت‌مندی مردم مهم است
حجت الاسلام مهدی باقری برضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها زوایای مختلف باید سنجیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجرای طرح خرید نان به صورت بن کارت باید در درجه اول بتواند مشکلات و نگرانی‌های مردم را حل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌ها باید میزان توانمندی دولت نیز  مورد توجه باشد، افزود: در گام‌ نخست باید میزان رضایتمندی مردم در خروجی کار در نظر گرفته شود.
,
 
,
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برضرورت اجرای موثر طرح بن کارت نان تاکید کرد و گفت: توانمندی دولت در اجرای صحیح و بدون مشکل از دغدغه‌های نمایندگان برای اجرای این طرح در کشور است .
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در اجرای چنین طرح‌هایی باید به آسیب‌ها و تبعات اجتماعی آن توجه کرده و میزان رضایتمندی اقشارآسیب پذیر و افراد کم در آمد در جامعه مورد توجه باشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام باقری برضرورت حفظ شان و جایگاه مردم در نحوه اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و گفت: این طرح باید با در نظر گرفتن وضعیت و شرایط اقتصادی امروز جامعه اجرا شده و دغدغه دیگری برای مردم نیافریند.
,
 
,
وی با اشاره به برخی تبعات اجرای طرح بنزین در کشور، بیان داشت: عدم ثبات، تغییرات و عدم تخصیص سهمیه برای اقشار آسیب پذیر موجب نارضایتی اجتماعی مردم شد.
,
 
,
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به شخصه موافق اجرای این نوع طرح‌ها نیستم‌ چرا که معتقدم باید به دنبال راهکارهای اجرایی‌تری بود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت کار کارشناسی بیشتر برای اجرای کوپنی شدن نان تاکید کرد و افزود: برای اجرای این طرح‌ها زوایای مختلف باید سنجیده شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام باقری بیان داشت: نباید طرحی را اجرا کرد که مشکل و دغدغه آن متوجه اقشار ضعیف و کم درآمد باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه