اخبار داغ

توسط پلیس امنیت پایتخت؛

صحنه حمله اوباش به مردم در منطقه ۲۲ تهران بازسازی شد+ تصاویر

صحنه حمله اوباش به مردم در منطقه ۲۲ تهران بازسازی شد+ تصاویر
صنحه شرارت دو شرور که با قمه و قداره به تعدادی از شهروندان در منطقه ۲۲ تهران حمله‌ور شده بودند، بازسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین روزهای آذر ماه امسال، به پلیس امنیت عمومی تهران گزارش شد تعدادی اوباش با قمه و قداره به تعدادی از شهروندان در منقطه 22 تهران حمله‌ور شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بررسی‌های بیشتر مأموران پلیس امنیت تهران نشان می داد اقدامات این اوباش در دو نقطه از منطقه 22 (یکی از کوچه‌ها و یک آرایشگاه) صورت گرفته است همچنین دوربین‌‍‌های مداربسته آرایشگاه با هدف از بین رفتن آثار لحظه وقوع جرم توسط این اوباش تخریب شده بود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
مأموران در ادامه اقدامات خود موفق به شناسایی چهار متهم این پرونده شده و آنها را بازداشت کردند که متهمان این پرونده با دستور مقام قضائی برای بازسازی صحنه جرم، به محل حادثه انتقال داده شدند.
,
 
,
سرهنگ پیام کاویانی؛ رئیس پلیس امنیت تهران در حاشیه بازسازی صحنه جرم توسط دو متهم این پرونده، اظهار کرد: متهمان این پرونده بارها بازداشت شده و سابقه بازداشت دارند، یکی از آنها به دلیل ارتکاب جرائم خشن، پنج پرونده مفتوح در شعبات مختلف پلیس و دستگاه قضائی دارد و به نظر می‌رسد این متهمان قابل اصلاح نباشند و از مجازات‌های اعمال شده برایشان متنبه شوند.
,
 
,
وی تصریح کرد: متهمان این پرونده خرداد ماه سال جاری، در منطقه دیگری با تعدادی اوباش درگیر شده و با انگیزه انتقام‌گیری و تلافی، در آذر ماه امسال به منطقه 22 تهران آمده بودند؛ در این منطقه ضمن حمله به افراد بی‌گناه دست فردی را با قمه ناقص کرده و مصدوم دچار اختلالات حرکتی شد.
,
 
,
, ,
 
,
این مقام انتظامی بیان کرد: اوباش مذکور ضمن مجروح کردن چند نفر، علیرغم پیدا نکردن سوژه خود، به دو جوان دیگر نیز حمله‌ور شده و پس از آسیب زدن به آنها و خودرویشان از محل متواری شده بودند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: تسنیم
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه