اخبار داغ

شهردار مروست:

شهرداری مروست ارتقا درجه یافت

شهرداری مروست ارتقا درجه یافت
فلاحتی شهردار مروست گفت: درجه شهرداری، شهر تاریخی مروست پس از ۱۴ سال با پیگیری‌های انجام شده از درجه چهار به پنج ارتقا یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از ارتقا درجه شهرداری مروست خبر داد و گفت: درجه شهرداری، شهر تاریخی مروست پس از ۱۴ سال با پیگیری‌های انجام شده از درجه چهار به پنج ارتقا یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فلاحتی اظهار کرد: بلافاصله پس از شروع بکار (آبان ماه ۱۴۰۰) ارتقای درجه شهرداری در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر و در پی دیدار با دکتر جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تاریخ (۷/ ۹/ ۱۴۰۰)، سرانجام این امر مهم و مبارک محقق و ابلاغ آن از سوی وزیر محترم کشور انجام شد.

,

وی بابیان اینکه ارتقای درجه شهرداری نشان از رشد شهرداری است که بی‌شک سبب توسعه و آبادانی بیشتر شهر می‌شود، افزود: رشد میزان اعتبارات اختصاص‌یافته از محل ارزش‌افزوده، کمک به شرایط مالی، عمرانی و تجهیزاتی، چارت سازمانی و نیروی انسانی شهرداری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از دیگر مزایای ارتقای درجه شهرداری است.

,

شهردار مروست بابیان اینکه برنامه شهرداری در سال آینده تلاش برای کسب درجه ۶ شهرداری است، اضافه کرد: معیار درجه‌بندی شهرداری‌های کشور معیاری است که از سوی وزارت کشور ابلاغ‌شده که شامل ۱۲ درجه است. درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس است و درجه ۱۲ نیز مربوط به کلانشهرها است.

,

وی افزود: ضمن تبریک این رویداد مهم به همه‌ی همشهریان عزیز از تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه همکارانم در مجموعه شهرداری مروست و تلاش‌های شهرداران سابق نیز تقدیر و تشکر می‌کنم و همه‌ی تلاش خود را برای ساخت شهری آباد و زیبا و خدمت صادقانه و بی‌منت برای شهروندان عزیز بکار خواهیم بست تا در پایان مأموریت و این توفیق خدمت در پیشگاه حضرت حق و در برابر مردم عزیز شرمسار نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه