اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان خبر داد؛

پذیرش داوطلب استخدام مرزبانی در مقطع درجه‌داری در استان هرمزگان

پذیرش داوطلب استخدام مرزبانی در مقطع درجه‌داری در استان هرمزگان
اولادعلی از پذیرش و جذب داوطلبان واجدالشرایط مرزبانی در مقطع درجه داری در استان هرمزگان خبرداد و گفت: سن داوطلبانی که جزو خانواده معظم شهداء، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط و حافظان کل قرآن مجید می باشند ۲ سال افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی اولادعلی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در تشریح این خبر اظهار کرد: مرکز گزینش و استخدام این فرماندهی از بین جوانان مومن، متعهد و بسیجی بومی(مرد) از جمله خانوادهای معزز شاهد و ایثارگر، اعضای خانواده نیروهای مسلح،بسیجیان فعال اعضای گردان های عاشورا و مرزیاران افتخاری به صورت پیمانی ۵ سال در مقطع درجه داری (مرد) در رسته های مرزبانی و دریائی با مدرک دیپلم استخدام می نماید.

وی شرایط استخدام در این مقطع را داشتن مدرک تحصیلی دیپلم بامعدل ۱۴، حداقل سن برای مقطع درجه داری ۱۹سال کامل عنوان کرد و افزود: بسیجیان با عضویت فعال و مرزیاران افتخاری و کسانی که خدمت سربازی را انجام داده اند  ۲سال به حداقل سن افزوده می شود.

اولادعلی افزود: سن داوطلبانی که جزو خانواده معظم شهداء، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط و حافظان کل قرآن مجید می باشند ۲ سال افزوده می شود.

معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان با ببان عمده شرایط عمومی استخدام تصریح کرد: گواهی وضعیت خدمت سربازی (برگ اعزام- کارت پایان خدمت، دارابودن سلامت کامل جسمانی برابر تأیید بهداری فرماندهی انتظامی، برخورداری از حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری، حداقل قد ۱۷۰سانتی متر (قد و وزن بایستی متناسب باشد ، فرزندان شهداء از شرط معدل معاف هستند، بستگان درجه یک و دو خانواده های شهداء و ایثارگر در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در اولویت جذب می باشند.

اولادعلی ادامه داد: مدارک لازم برای داوطلبان واجد شرایط،۱۲ قطعه عکس۴*۳، فتوکپی ازتمام صفحات شناسنامه هرکدام یک برگ ، ۳برگ فتوکپی مدرک تحصیلی ، یک برگ گواهی وضعیت خدمت سربازی ، ارائه گواهی اعضاء فعال بسیج وبستگان درجه یک خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، تصویرگواهینامه رانندگی، تصویر کارت ملی و مدرک رایانه مقدمانی(ICDL) برای مقطع درجه داری عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان از داوطلبان واجد شرایط خواست جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام واقع در بندرعباس – خیابان آیت الله مطهری، جنب دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۶۷۰۸ تماس و یا به آدرس بندرعباس خیابان انتظام فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان – معاونت نیروی انسانی مراجعه و یا با شماره ۰۷۶۲۱۸۲۸۱۰۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه