اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۷۰ میلیارد تومان برای محورهای مواصلاتی شهرکرد ـ شلمزار و شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان

پیش‌بینی ۱۷۰ میلیارد تومان برای محورهای مواصلاتی شهرکرد ـ شلمزار و شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان
حسینعلی مقصودی گفت: پروژه مواصلاتی شهرکرد ـ شلمزار با طرح شهرکرد_بازفت_مسجد سلیمان ادغام شده است و در جمع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بودجه اجرای محور شهرکرد_شلمزار در سال ۱۴۰۰ رشد کرده است.
 
وی افزود: پروژه مواصلاتی شهرکرد_شلمزار با طرح شهرکرد_بازفت_مسجد سلیمان ادغام شده است و در جمع ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعدد پروژه‌ها در استان زیاد است ادامه داد: از همین رو بحث استفاده از ماده ۵۶ مطرح شد تا بتوانیم از بانک استقراض کنیم.
 
مقصودی عنوان کرد: در همین راستا استقراض ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه شهرکرد_شلمزار در دستور کار قرار گرفت، اقدامات اولیه برای اخذ این پول از بانک صورت گرفته و اگر بانک رفاه کارگران موافقت نهایی را صادر کند، این آمادگی وجود دارد که ظرف یک سال پروژه شهرکرد_شلمزار به نتیجه برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از اعتبارات دولتی سالیان سال طول می‌کشد تا بتوان محور مواصلاتی شهرکرد_شلمزار که یک محور پُر ترافیک و پُر حادثه است، را به نتیجه رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه