اخبار داغ

شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد؛

هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد/ بهبود هوای تهران متعاقب وزش باد و بارش باران

هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد/ بهبود هوای تهران متعاقب وزش باد و بارش باران
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با توجه به وزش باد و بارش باران کیفیت هوای پایتخت طی امروز (۲۵ دی‌ماه) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز (۲۵ دی‌ماه) با توجه به تداوم ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت، هرچند با آغاز تردد خودروها بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزش باد مؤثر تا نسبتاً شدید در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. با حاکمیت شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارش باران تا اواخر وقت شنبه (۲۵ دی ماه) همراه با وزش باد مؤثر از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز یکشنبه (۲۶ دی‌ماه) همزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و در نتیجه کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهد شد. عدم وزش باد مؤثر در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند.
,
 
,
با برقراری شرایط نسبتاً پایدار و آرام جو تا ساعات پایانی یکشنبه (۲۶ دی‌ماه) و با افزایش ترافیک، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.
,
 
,
به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین  ۷۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین  ۶۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه