اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

تقلیدهای کورکورانه اینفلوئنسرها بذر نا امیدی در دل مردم می کارد

تقلیدهای کورکورانه اینفلوئنسرها بذر نا امیدی در دل مردم می کارد
محمدصدرا منتظری گفت: هیچ گاه نباید ظاهر زندگی خود را با باطن زندگی افراد مقایسه کنیم، زیرا اگر در زندگی این اینفلوئنسرها ریز شوید بسیاری از آنها غیر واقعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: امروزه شاهد اتفاقات ناگواری در حوزه فضای مجازی به ویژه اینستاگرام، به واسطه تقلیدهای کورکورانه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدصدرا منتظری ادامه داد: بسیاری از افراد در این فضا در حال کپی برداری از سبک زندگی های مجازی هستند که خانواده های بسیاری را به چالش کشانده و تا مرز نابودی رسانده است.
,
 
,
وی افزود: هیچ گاه نباید ظاهر زندگی خود را با باطن زندگی افراد مقایسه کنیم زیرا اگر در زندگی این اینفلوئنسرها ریز شوید بسیاری از آنها غیرواقعی است.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد:  به تصویر کشیدن مسافرت‌ها و سفرهای مختلف، جشن تولدها و مراسم‌های پرهزینه و پرزرق‌وبرق و حتی جشن تعیین جنسیت که متأسفانه چند سالی است که رواج یافته و باعث شده که زوج‌های جوان به این سمت‌وسو رفته که جشنی را با این هزینه‌های سرسام‌آور برگزار می‌کنند.
,
 
,
منتظری گفت: یکی از مهم‌ترین اثرات این آسیب‌ها باقی‌گذاشتن حسرت است. این حسرت باعث تزریق روحیه ناامیدی در کشور می شود که این همان هدفی است که استکبار از آن در این فضا دنبال می کند.
,
 
,
وی ادامه داد: برخی از این آسیب ها باعث بروز اختلالات جدی روانی شده و افراد اعتماد به نفس خود را به طور کلی از دست می دهند زیرا با دیدن این زرق و برق در زندگی دیگران، داشته های خود را در زندگی شخصی فراموش می کنند.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: مرور مکرر صفحات مجازی باعث ایجاد اعتیاد شده و حتی زندگی زناشویی افراد هم با مشکلات جدی نظیر سرد شدن روابط و طلاق‌های عاطفی روبرو می شود.
,
 
,
منتظری بیان کرد: زمانی که مادری تمام ساعات روز خود را به چک کردن صفحات مجازی می گذارند از تربیت فرزندان غافل می شود.
,
 
,
وی افزود: فضای مجازی باعث ایجاد فریب و توهم شده و افراد فکر می کنند اگر فلان راه را رفته بودند می توانستند امروز زندگی بهتری داشته باشند.
,
 
,
این استاد دانشگاه ادامه داد: سبک زندگی که دین مبین اسلام به مردم معرفی می کند و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره می کنند، برگرفته از آموزه های دینی است.
,
 
,
منتظری گفت: فضای مجازی افراد را از سبک زندگی واقعی و اسلامی دور کرده و اینستاگرام در این بین نقش پررنگ تری دارد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خانواده ها باید نسبت به این آسیب ها آگاه باشند و خود را فریب ندهند و با توهم زندگی نکنند زیرا در دامن این زندگی های مجازی شادی و آرامش وجود ندارد و همه چیز ظاهری است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه