اخبار داغ

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد:

واحدهای صنعتی دارای پروانه در یزد به بیش از ۳هزار مورد رسید

واحدهای صنعتی دارای پروانه در یزد به بیش از ۳هزار مورد رسید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بر اساس پروانه‌های صادر شده در استان یزد از ابتدا تا پایان آذرماه، ۳ هزار و ۱۱۰ واحد صنعتی در یزد پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: تا پایان آذر ماه، آمار پروانه های بهره برداری صنعتی صادر شده در استان یزد به ۳ هزار و ۱۱۰ مورد رسیده که صنایع معدنی با ۸۵۱ واحد، بیشترین آمار واحدهای صنعتی فعال استان را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه ۲۷.۵ درصد پروانه های بهره برداری صادر شده در یزد مربوط به صنایع معدنی است، افزود: بعد از آن، صنایع شیمیایی و سلولزی با ۸۰۷ پروانه، سهم ۲۵.۹ درصدی در صنایع فعال استان را دارد.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: صنایع فلزی و برق با ۶۲۰ واحد فعال، صنایع نساجی و پوشاک با ۴۹۱ واحد فعال، صنایع غذایی و دارویی با ۳۱۱ واحد فعال و تولید انرژی با ۳۰ واحد، به ترتیب رتبه های بعدی را در استان به خود اختصاص داده اند.
,
 
,
وی، سهم صنایع فلزی و برق در پروانه های بهره برداری صادر شده را ۱۹.۹ درصد، سهم صنایع نساجی و پوشاک را ۱۵.۸ درصد، صنایع غذایی و دارویی را ۱۰ درصد و سهم واحدهای تولید انرژی را یک درصد از واحدهای فعال دارای پروانه بهره برداری اعلام کرد.
,
 
,
وی یادآور شد: واحدهای دارای پروانه بهره برداری در استان یزد تا پایان آذر ماه برای ۱۰۱ هزار و ۱۴۰ نفر شغل ایجاد کرده اند که بیشترین میزان اشتغالزایی مربوط به صنایع معدنی و پس از آن، صنایع فلزی و برق است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه