اخبار داغ

در پایان معاملات امروز رقم خورد؛

اُفت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحدی شاخص کل/ سرخ پوشی فرابورس در اولین روز کاری هفته

اُفت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحدی  شاخص کل/ سرخ پوشی فرابورس در اولین روز کاری هفته
امروز در تقابل خرید و فروش، فشار عرضه و کاهش تقاضا موجب شد تا شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۴ واحدی متوقف شود و بازار سرخ پوش به کار خود خاتمه دهد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز از همان اولین ساعات بازار با روند منفی و کاهش تقاضا کار خود را آغاز نمود، تا جایی که شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ۲۵ دی‌ماه در پایان معاملات اُفت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحدی را تجربه کرد و در تراز یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۴ واحدی متوقف شد.

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۵۷۳ واحدی بر روی پله ۳۵۰ هزار و ۱۹۴ واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید و معامله گران تعداد ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

نماد‌های غصینو، شراز و سمگا به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های بپاس، فرابورس و زاگرس نیز بیشترین تاثیر منفی را در بورس از خود به جای گذاشتند.

امروز فرابورس هم با اُفت ۱۱۲ واحدی روی پله ۱۷ هزار و ۹۸۷ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۴۵ هزار و ۷۹۰ میلیون سهم به ارزش ۴۰۱ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های شفن، فملی، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را ثبت کردند و در مقابل، نماد‌های خودرو، کگل و پارسیان به ترتیب بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید و معامله گران تعداد ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند.,
,
,
,
, امروز فرابورس هم با اُفت ۱۱۲ واحدی روی پله ۱۷ هزار و ۹۸۷ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۴۵ هزار و ۷۹۰ میلیون سهم به ارزش ۴۰۱ میلیارد تومان رسید.,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه