اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبر داد؛

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان/ تمامی دستگاه های اجرایی در حالت آماده باش هستند

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان/ تمامی دستگاه های اجرایی در حالت آماده باش هستند
حسن زاده با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی استان از امروز تا روز چهارشنبه گفت: تجهیزات و ماشین آلات جهت بازگشایی ها راه ها در مناطق مستعد پر بارش فرستاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد حسن زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز به استان اظهار کرد: هشدار نارنجی هواشناسی برای هرمزگان صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد بحران برای پیشگیری از خسارت های جانی و مالی در استان عنوان کرد: دو جلسه مدیریت بحران در سطح شهرستان و یک جلسه در مرکز با ریاست استاندار برگزار شد.

حسن زاده افزود: هشدارها و آگاهی ها از مخاطرات بارندگی های اخیر توسط شوراها، دهیاری ها و فرمانداری ها به مردم اطلاع رسانی شده است.

وی با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی استان از امروز تا روز چهارشنبه مطرح کرد: تجهیزات و ماشین آلات جهت بازگشایی ها راه ها در مناطق مستعد پر بارش فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی های هرمزگان در روزهای یک شنبه و دوشنبه است، گفت: بارندگی ها از شب گذشته در پارسیان آغاز و امروز نیز شاهد بارندگی در مرکز استان هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه