اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| حکم انضباطی بازیکنان پیکان و مس صادر شد/ محورمیت و جریمه برای زرینی و رضوی

لیگ برتر والیبال| حکم انضباطی بازیکنان پیکان و مس صادر شد/ محورمیت و جریمه برای زرینی و رضوی
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره حمزه زرینی و امین رضوی را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «سردار دل‌ها» روز چهارشنبه 22 دی‌ماه با 7 دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم‌های مس و پیکان در سالن 9 دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و تیم میزبان سه بر دو خودروسازان را شکست داد، اما این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

,

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، حمزه زرینی بازیکن شماره 7 تیم پیکان و امین رضوی بازیکن شماره 18 تیم مس رفسنجان را تا تشکیل کمیته انضباطی از همراهی تیم‌های خود محروم کرد.

,

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (شنبه 25 دی‌ماه) برای بررسی این موضوع تشکیل شد و پس از بررسی پرونده و اظهارات مدعوین آرای خود را به شرح زیر صادر کرد:

,

1- حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان، علاوه بر جریمه شخصی وی در مسابقه (اخراج در یک ست) و با استناد به مواد ۳ و ۴ آئین‌نامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت قطعی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

,

2- امین رضوی بازیکن تیم مس رفسنجان به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان مسابقات لیگ ۱۴۰۰ و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

,

بدین ترتیب حمزه زرینی فردا یکشنبه 26 دی‌ماه جاری نمی‌تواند تیم پیکان را در دیدار با فولاد سیرجان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال همراهی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه