اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

بیش از ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در سرپل ذهاب تزریق شده است

بیش از ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در سرپل ذهاب تزریق شده است
نورالدین فرزادی پور گفت: مجموعا ۱۴۰ هزار و ۱۹ دوز واکسن تزریق شده و خوشبختانه جزء شهرستانهای برتر اجرای طرح واکسیناسیون کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن تشکر از همکاری و حضور فعال مردم سرپل ذهاب در دریافت واکسن و همراهی در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان سرپل ذهاب در نوبت اول ۶۷ هزار و ۹۷۴ نفر با ۹۶.۰۱ ضریب نفوذ دریافت کنندگان واکسن را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر بازی دراز,

وی افزود: همچنین نوبت دوم ۵۸ هزار و ۲۸ نفر با ۸۲.۰۱ درصد دوز دوم را دریافت کردند و ۱۴هزار و ۱۷ نفر باضریب نفوذ ۲۲.۲ دوز سوم را دریافت کردند.

,

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: مجموعا ۱۴۰ هزار و ۱۹ دوز واکسن تزریق شده و خوشبختانه جزء شهرستانهای برتر اجرای طرح واکسیناسیون کرونا هستیم و این نشان دهنده رشد فرهنگی و دانایی مردم و استفاده از این ظرفیت و فرصت مناسب است.

,

فرزادی پور گفت: اعمال واکسیناسیون به معنای اتمام طرح نیست و کماکان مراکز واکسیناسیون ما آماده ارائه خدمت هستند و همچنین دریافت ۳ دوز واکسن هم به معنای خاتمه کرونا و مصونیت قطعی نیست بلکه میزان ابتلا به کرونا را تقریباً کاهش می دهد.

,

وی تاکید کرد: همچنین از مردم عزیز خواهش دارم تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و دورهمی ها و تجمعات رو مراعات کنند و حتی الامکان در تجمعات شرکت نکنند.

,

فرزادی پور گفت: در رنگ بندی جزء شهرستان‌ های  آبی هستیم و محدودیت‌های کرونایی به حداقل ممکن رسیده و استمرار این وضعیت بستگی به رعایت مردم عزیزمان دارد.

,

وی گفت: سلامتی و تندرستی مردم برای ما اهمیت ویژه ای دارد و امیدوارم با همکاری مردم عزیز و شریفمان شاهد بهبود وضعیت باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه