اخبار داغ

آخرین اخبار از وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در سیرچ کرمان؛

اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند

اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند
سید محمد صابری با بیان اینکه در شهر کرمان ۲ نفر از وقوع زمین لرزه آسیب جزئی دیده اند، گفت: مصدوم اول در اثر فرار در زمان وقوع زلزله و از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده و مصدوم دوم به دلیل سقوط یک قطعه سنگ نما از ناحیه قفسه سینه مصدوم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ زلزله ای به بزرگی ریشتر ۵.۱ سیرچ کرمان را لرزاند. بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق دوازده کیلومتری زمین در ساعت ۱۷ و پنج دقیقه به وقوع پیوست.

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگویی عنوان کرد: تا این لحظه طبق بررسی‌های انجام شده هیچ‌گونه خسارتی به خصوص تلفات جانی و مصدومیت در زلزله سیرچ کرمان مشاهده و گزارش نشده است.

اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند

سید محمد صابری با اشاره به وقوع این زمین لرزه گفت: در پی زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتر در منطقه سیرچ تعداد 4 تیم فوریتهای پزشکی جهت ارزیابی  به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: بیمارستان های شهر کرمان و شهرستان های معین و هم چنین تیم های لجستیک آماده باش سطح زرد اعلام شد.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان ۲ نفر از وقوع زمین لرزه آسیب جزئی دیده اند، اظهار کرد: مصدوم اول در اثر فرار در زمان وقوع زلزله و از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده و مصدوم دوم به دلیل سقوط یک قطعه سنگ نما از ناحیه قفسه سینه مصدوم شده است.

صابری افزود:  آسیب هر دو مصدوم‌ جزئی بود و حال هر دو مصدوم‌ مساعد است و مشکل خاصی ندارند.

گفتنی است در پی زمین لرزه منطقه سیرچ تا کنون مناطق سیرچ، شهداد، اندوهجرد، گلباف، کوهپایه و جوشان مورد ارزیابی قرار گرفت و تاکنون موردی از مصدوم و یافوتی گزارش نگردید و عملیات  ارزیابی در سایر مناطق تحت تاثیر زمین لرزه ادامه دارد.

قابل ذکر است در عملیات ارزیابی مناطق تحت تاثیر زمین لرزه روستاهای دولت آباد، حجت آباد ، شور آباد، بلبلوئیه، ده لولو، فوسک و عبدل آباد مورد ارزیابی قرار گرفت و موردی از مصدوم و یا فوتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
, اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند, اعزام ۴ تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه/ در شهر کرمان ۲ نفر آسیب جزئی دیدند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه