اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

مسئولان سابق امور خارجه دغدغه رهبر انقلاب در موضوع برجام را عملی نکردند

مسئولان سابق امور خارجه دغدغه رهبر انقلاب در موضوع برجام را عملی نکردند
علی رضایی با بیان اینکه وزیر امورخارجه دولت سابق رسما اعتراف کرد که نتوانست شرایط رهبر انقلاب را در مسئله برجام اجرایی کند، گفت: چرا این آقایان دغدغه رهبر معظم انقلاب در قضیه برجام را عملی نکردند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام علی رضایی شنبه شب در یادواره شهدای روحانی شهرستان بابل که در مدرسه فضیه بابل برگزار شد، با اشاره به تفسیر آیه قرآن کریم، که مپندارید شهدا مرده اند بلکه آن‌ها زنده اند و در نزد خدای متعال روزی می‌خورند، گفت: شهید مطهری در کتاب خویش در باب شهادت  و شهید چند مسئله را بیان کرد که یکی ازآنان  نشاط شهید است.

رضایی افزود: وفتی شهدا انتخاب میشوند که در راه خدا شهید شوند برای آنان نشاط به همراه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس از امام راحل میخواستند که دعا کند تا آن‌ها شهید شوند، ادامه داد:در مسئله دفاع از حرم هم شاهد بودیم خیلی‌ها درخواست عاجزانه داشتند تا برای دفاع از حریم الله  در سوریه حاضر شوند.

رضایی با اشاره به اینکه پیکر شهدا، نیازی به غسل و کفن ندارد، و با همان لباس جهاد، در محضر خدای متعال حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است، خون شهید است. خون شهید آزادی بخش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان این مطلب که اگر یک شهید برای انقلاب اهدا می‌شد، یک محله و یک شهر به خونخواهی او بپا میخواستند، تصریح کرد: خون شهدا درخت انقلاب را سیراب کرد.

رضایی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دریک استان در یک روز بیش از ۳۰۰ شهید تشییع می‌شد، اما مردم دوباره راهی جبهه‌ها می‌شدند اضافه کرد: خون شهید موجب بصیرت، آگاهی و بیداری مردم جامعه برای جانفشانی در مسیر حق می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاهدر ادامه سخنان خود با اشاره به حق شهید گفت: شهید از حق خود برای خدای متعال می‌گذرد و با عشق به طرف شهادت می‌رود،   برای همین خدای سبحان در مقابل ان هم حقی را قرار میدهد.

رضایی با بیان اینکه باید حق شهید را ادا کرد، افزود: نود درصد شهدا در وصیت نامه هاشان به ولایتمداری تاکید اکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با تصریح بر اینکه شهدای روحانیت مثل مابقی شهدا، جان خویش را برای اسلام و نظام فدا کردند تا انقلاب بماند و دشمن هوس نیرنگ در مقابل انقلاب به ذهنش خطور نکند، ادامه داد: مسئولان آیا به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کردند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  استان مازندران بیشترترین شهید روحانیت را دارد، و بیشترین همایش وجلسات را برای شهدا برپا می‌کند، اضافه کرد:امام راحل فرمودند اگر انقلاب نیاز داشته باشد من روح الله جان خود رافدای انقلاب می‌کنم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به خاطره‌ای از یک خانواده که سه شهید را تقدیم انقلاب کردند و گفتند ما آنچه که به انقلاب تعهد دادیم، انجام دادیم، گفت: ما در قبال خون شهدا چه تکلیفی داریم؟

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله برجام هم اشاره کرد و گفت: برجام یکی از خیانت‌های بود که مسئولین سابق مملکتی انجام دادند. چرا که قرار بود هفت الی هشت برجام انجام شود برجام هسته ای، برجام تروریسم، برجام موشکی، برجام حقوق بشر، برجام توافق منطقه ای، برجام فلسطین و برجام تسلیم محض در برابر آمریکا.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه حق شهدا است، اما آیا برخی از مسئولین این حق را ادا کردند؟

رضایی با بیان اینکه وزیر امورخارجه دولت سابق رسما اعتراف کرد که نتوانست شرایط رهبر انقلاب را در مسئله برجام اجرایی کند، گفت: چرا این آقایان دغدغه رهبر معظم انقلاب در قضیه برجام را عملی نکردند؟

,
,
,
,
,
,
,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه برخی‌ها اصرار بر مذاکره با آمریکا داشتند، اضافه کرد: بعضی‌ها میگفتند اگر رهبر انقلاب اجازه مذاکره بدهد ما ایران را گلستان می‌کنیم، اما آن‌ها از تاریخ عبرت نگرفتند و به کدخدا پناه بردند و شاهد بودیم که آن‌ها نتوانستند به برجام عمل کنند.

رضایی، به اجرای سند ۲۰۳۰ هم در دولت سابق اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جوانان مومن انقلابی اجازه کار به تقی‌زاده‌های زمان را نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در ادامه تاکید کرد: دولتمردانی که با مسائل برجام  و سند ۲۰۳۰ به خون شهدا خیانت کردند باید زمینه محاکمه آنان فراهم شود.

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه باید شاکر نعمت ولایت باشیم، خاطرنشان کرد:تبعیت محض از ولایت باعث عزت و آبرو می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه انقلاب با عوامل اسلام، رهبری و مردم که ارکان انقلاب هستند، به پیروزی رسید، گفت: مبلغ اسلام ناب حوزه‌های علمیه هستند و روحانیون واسطه امام و امت و مبلغ رساندن پیام امام به مردم هستند.

رضایی، با تصریح بر اینکه ترویج، ترغیت و تشویق مردم به انقلاب کار روحانیت است، اضافه کرد:شهدا به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و مردم پای انقلاب و نظام اسلامی ماندند .

وی با تصریح بر اینکه حوزه‌ علمیه مادر انقلاب است، افزود: اگر حوزه‌های علمیه و روحانیت از انقلاب فاصله بگیرد، انقلاب دچار ضربه می‌شود که در سال‌های گذشته دیدیدم که برخی عمامه به سر‌ها به انقلاب ضربه زدند و دشمن هم روی این قشر سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه