اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

گزینه جدید برای تصدی استانداری کرمان بزودی معرفی می شود/ مسئولان با همدلی شرایط را برای پیشبرد اهداف نظام فراهم کنند

گزینه جدید برای تصدی استانداری کرمان بزودی معرفی می شود/ مسئولان با همدلی شرایط را برای پیشبرد اهداف نظام فراهم کنند
شهباز حسن پور با اشاره به استعفای علی زینی وند استاندار کرمان گفت: امیدواریم در اسرع وقت یکی از افراد پیشنهاد شده با رای قاطع هیئت دولت به عنوان استاندار استان کرمان معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به استعفای علی زینی وند استاندار کرمان گفت: اعضاء مجمع نمایندگان استان کرمان پس از تبادل نظر و مشورت با بزرگان استان ضمن تشکر از خدمات علی زینی وند در مدت زمان تصدی مسئولیت، به اتفاق آراء پنج نفر از افراد باسابقه، توانمند و نخبه که دارای تمامی ویژگی های استاندار استان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند را به وزارت کشور پیشنهاد دادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تأکید کرد: با تشکر از حسن نیت، همراهی و توجه خاص وزیر کشور به استان کرمان پایتخت مقاومت، امیدواریم در اسرع وقت یکی از افراد پیشنهاد شده را با رای قاطع هیئت دولت به عنوان استاندار استان کرمان، دیار کریمان معرفی شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این راستا برخود وظیفه می دانیم ضمن کمک و همراهی با دولت از تمامی مسئولان، احزاب، گروهای سیاسی و اقشار مردم خواستاریم که با وفاق و همدلی، شرایط را برای پیشبرد اهداف نظام، انقلاب و خدمت صادقانه به مردم نجیب، قدرشناس و شهید پرور استان پهناور کرمان فراهم کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه