اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از تانکرهای حامل سوخت در جنوب شرق کشور

کشف ۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از تانکرهای حامل سوخت در جنوب شرق کشور
سردار احمد طاهری از از توقیف تانکرهای حمل سوخت در شهرستان های کنارک و دلگان با ۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی کنارک هنگام کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، این تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که بدون مجوز حمل و به قصد قاچاق بارگیری شده که ضمن توقیف آن در این رابطه یک متخلف نیز شناسایی شد. 

طاهری اظهار کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی دلگان در محور ایرانشهر –دلگان به دو دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک شدند و آن را متوقف که در بازرسی از خودروها ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و فاقد محوز قانونی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برخورد با باندهای سازمان یافته و همچنین مقابله با پدیده زیان بار قاچاق به ویژه منابع سوختی به طور مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه