اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی:

جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و فشارها، پیشرفت های بسیاری دارد

جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و فشارها، پیشرفت های بسیاری دارد
حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و فشارها، پیشرفت های بسیاری دارد، گفت: امروز اتفاق در دنیا بدون حضور ملت ایران و سیاست های نظام ما رخ نمی دهد و این عزت آفرینی محصول نظام جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شب گذشته در مراسم یادواره 8 شهید روحانی که در محل حسینیه ابوالفضلی روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت مظلومترین قشر مبارزین در صحنه نبرد بودند و این روحانیت در 8 سال دفاع مقدس هم مظلوم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برخی ادعا دارند که اصلاً روحانیون در جبهه حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: 25 هزار روحانی در زمان جنگ داشتیم که 3 هزار و 501 نفر از روحانیون نیز در 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و این به معنای این است که به ازای هر 100 نفر، 14 نفر روحانی به شهادت رسیده است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه 223 هزار نفر کل شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس بود و به ازای هر 100 نفر، 6 نفر شهید شدند، اگر روحانیت در جبهه حضور نداشتند پس این شهدای روحانی کجا بودند، تصریح کرد: 43 شهید 43 شهید و 97 جانباز روحانی نیز در دفاع از حریم نیز تقدیم نظام و انقلاب شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه در زمان پدافندی و در کنار رزمندگان بودن در زمان آفندی از جمله نقش های روحانیت در جبهه ها بود و حتی تعداد زیادی از روحانیون هم اسیر شدند، اذعان کرد: نقش روحانیت در جبهه هم هدایتگر و هم کمک یار بود و شهدای زیادی از جمع روحانیت تقدیم نظام و انقلاب شده است.

,

حجت الاسلام معصومی همچنین در ادامه به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از کشور اشاره کرد و افزود: دشمن امروز به شدت تلاش می کند تا ثابت کند که رضا خان و پسرش بهترین دوران را برای کشور داشته و این مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را این همه خدمات و پیشرفت هایی که داشته، نشان می دهد.

,

وی با بیان اینکه روزانه ۶.۵ میلیون بشکه نفت از کشور در زمان شاه صادر می شده در حالی که ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشتیم  و تمام این درآمد در تهران و بعضاً شهرهای بزرگ هزینه می شده است، عنوان کرد: امروزه کمتر از ۲.۵ میلیون بشکه نفت صادر می شود و جمعیتی بالغ بر ۸۵ میلیون نفر داریم و با همه فشارها و تحریم هایی که وجود دارد پیشرفت های بسیاری داریم.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اکثر پزشکان قبل از انقلاب مربوط به کشورهای پاکستان و هندوستان بودند در صورتی که امروزه پزشکان متخصص زیادی در کشور داریم، تشریح کرد: عزت آفرینی که امام و رهبری برای ملت ما داشتند باعث عزت و اقتدار این کشور شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز رزمندگان جبهه مقاومت در کنار گوش اسرائیل قرار دارند و اسرائیل تلاش می کند که سقوط نکند، امروز اتفاق در دنیا بدون حضور ملت ایران و سیاست های نظام ما رخ نمی دهد و این عزت آفرینی محصول نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: تا زمانی که در کنار هم، با هم و پشت سر مقام معظم رهبری باشیم هیچ تهدیدی ما را از پای در نخواهد آورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه