اخبار داغ

آصفری در گفت‌وگو با دانا:

مذاکره کنندگان در وین از توافق ایران با چین احساس خطر کردند/ دیپلماسی ایران در انتظار نتیجه وین نخواهد ماند

مذاکره کنندگان در وین از توافق ایران با چین احساس خطر کردند/ دیپلماسی ایران در انتظار نتیجه وین نخواهد ماند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایران با قدرت در حال پیش برد اهداف خود در تعامل با کشورهای دوست و همسایه است و منتظر وین نمی ماند از این رو اروپا و آمریکا از عدم توافق در وین بیشتر از ایران متضرر خواهد شد.
[

«محمدحسن آصفری»، عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان غربی از افق توافقات اقتصادی ایران با برخی کشورهای آسیایی همچون چین و احتمالا در هفته های آینده با روسیه احساس خطر کردند، گفت: اگر اروپا حاضر به توافق در وین نباشد و یا به تعهدات خود عمل نکند تردید نداشته باشد که ایران خود را معطل غرب نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی تک محصولی هدف جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد: ایران با قدرت در حال پیش برد اهداف خود در تعامل با کشورهای دوست و همسایه است و منتطر وین نمی ماند از این رو اروپا و آمریکا از عدم توافق در وین بیشتر از ایران متضرر خواهد شد.

,

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا بایدبه قدرت نفوذ ایران در منطقه اذعان داشته و آن را ملاک عمل خود قرار دهد تاکید کرد: غرب باید از گفت‌وگو همراه با فشار به ایران عقب نشینی کند و عقلانیت را چاشنی مذاکرات خود قرار دهد چرا که سناریوی نخ نمای آمریکایی- صهیونیستی در ایران هراسی راه به جایی نخواهد برد.

,

آصفری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش است که با فضاسازی رسانه ای پروژه ایران هراسی را در منطقه پیش برد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در جهت خنثی سازی پروژه رژیم صهیونیستی در تلاش است تا روابط خود را با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای شرق آسیا بیشتر کند.

,

وی با اشاره به اینکه اروپا نشان داده است که بدون اجازه آمریکا کاری نخواهد کرد خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای اروپایی علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در ایران دارند از همین رو از توافق ایران با چین و احتمالا روسیه احساس خطر می کنند از این رو باید بدانند از عدم توافق در وین اروپا و آمریکا بیشتر از ایران متضرر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه