اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان:

یادواره شهدای زن عشایر به میزبانی لرستان برگزار می‌شود

یادواره شهدای زن عشایر به میزبانی لرستان برگزار می‌شود
سپهوند گفت: یادواره شهدای زن عشایر کشور، به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، بسیج جامعه زنان در استان بیش از ۳۰ برنامه را اجرا می‌کند که یکی از برنامه ها برگزاری جشن میلاد کوثر در همه شهرستان‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تجلیل از مادران دارای سه و چهار فرزند جوان در قالب طرح شکوه مادری، برگزاری نشست سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و جشن میلاد کوثر در مهدهای کودک قرآنی بخشی از برنامه های این ایام می باشند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان از برگزاری یادواره شهدای زن عشایر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲۲۴ نفر از زنان عشایر کشور به شهادت رسیدند و از این تعداد ۳۶ نفر از بانوان عشایر استان لرستان بودند لذا در این ایام یادواره شهدای زن عشایر کشور، به میزبانی لرستان برگزار می شود.

,

سپهوند عنوان کرد: تجلیل از مادران و زنان نمونه، برگزاری همایش اسوه‌های صبر و استقامت، برپایی نمایشگاه پوستر و عکس، نمایشگاه صنایع دستی، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و نذر خون نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است که برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که با کمک خیرین در حال رایزنی است، آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد مالی است که اولویت با مادران است و تلاش می شود تا با کمک خیرین تعدادی از این مادران از زندان آزاد شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه