اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

کم آبی یکی از مشکلات خراسان شمالی برای تعریف صنعت جدید است

کم آبی یکی از مشکلات خراسان شمالی برای تعریف صنعت جدید است
محمدرضا حسین نژاد گفت: مسئله کم آبی یکی از مشکلات استان برای تعریف صنعت جدید در استان است که حل این مشکلات مستلزم ارائه راهکارهای دستگاه های تخصصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیران زیر مجموعه وزارت صنعت،معدن و تجارت در استان با بیان اینکه سهم آب مصرفی صنعت استان دو درصد و پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: مسئله کم آبی یکی از مشکلات استان برای تعریف صنعت جدید در استان است که حل این مشکلات مستلزم ارائه راهکارهای دستگاه های تخصصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

حسین نژاد بر ارائه راهکارهای جدید برای جذب سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: امروز باید کار کردن محور ارتباطی ما با مردم باشد و سازمان صمت می تواند یکی از بازوان قوی برای تحقق این هدف باشد.

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در استان، افزود: امکانات، بازگشت سرمایه و سود بیشتر از ملاک های حضور سرمایه گذار در یک منطقه است و باید تلاش کنیم با ارائه راهکارهای کارشناسی و تخصصی این موارد را در استان بسترسازی کنیم.

وی با بیان اینکه سهم آب مصرفی صنعت استان دو درصد و پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: مسئله کم آبی یکی از مشکلات استان برای تعریف صنعت جدید در استان است که حل این مشکلات مستلزم ارائه راهکارهای دستگاه های تخصصی است.

 وی افزود: در بحث صادرات برون مرزی باید رایزن های اقتصادی ما نیازهای بازار کشورهای همسایه را شناسایی و تولیدکنندگان استان این کالاها را تولید کنند.

 حسین نژاد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی به عنوان نقشه راه توسعه استان، گفت: تنها شعار فرش قرمز پهن کردن برای سرمایه گذار نمی تواند موجب جذب سرمایه گذار و توسعه شود و باید تلاش کنیم با بهره مندی از مزیت ها و داشته های استان مسیر توسعه را هموار کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه