اخبار داغ

مسئول ایستگاه هواشناسی رشتخوار:

رشتخوار در صدر پربارش‌ترین‌های خراسان رضوی/ ۲۴ میلی‌متر باران در رشتخوار ثبت شد

رشتخوار در صدر پربارش‌ترین‌های خراسان رضوی/ ۲۴ میلی‌متر باران در رشتخوار ثبت شد
دلارامی گفت: از ابتدای سال زراعی تا کنون بالغ بر ۷۸.۷ میلی متر بارندگی در رشتخوار به ثبت رسیده است،که این میزان از بارش ها افزایش ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دلارآمی مسئول ایستگاه هواشناسی شهرستان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: میزان بارش باران در طی 24 ساعت گذشته بالغ بر 24 میلی متر بوده که توسط ایستگاه هواشناسی این شهرستان به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
, ,

مسئول ایستگاه هواشناسی رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین  بارش ثبت شده در رشتخوار مربوط به 26 دی ماه ۱۴۰۰ با ثبت 24 میلی متر بوده است، افزود: از ابتدای سال زراعی تا کنون بالغ بر 78.7 میلی متر بارندگی در رشتخوار به ثبت رسیده است.

,

وی در ادامه در مقایسه میزان بارندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال زراعی قبل رشتخوار، اظهار داشت: بارش ها در رشتخوار نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد و نسبت به دوره آماری 78.8 درصد افزایش داشته است.

,

دلارآمی در ادامه و در توصیف وضعیت هوای فعلی در این شهرستان، گفت: هم‌اکنون وضعیت هوا در رشتخوار ابری و دمای فعلی در این شهرستان 7.2 درجه بالای صفر است، همچنین وزش باد نیز به صورت ملایم و سرعت آن 3 متر بر ثانیه می باشد و بارندگی نیز تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.




ثبت بارش های خوب از اول دی ماه تاکنون شهرستان رشتخوار را به عنوان یکی از پربارشترین شهرستان های استان در دی ماه 1400 تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه