اخبار داغ

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد :

برق یزدی ها کمتر از مشترکین دیگر کشور خاموش می شود

برق یزدی ها کمتر از مشترکین دیگر کشور خاموش می شود
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: میانگین سالانه سرانه خاموشی استان۶۴دقیقه است که در این زمینه رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جم سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ، با اشاره به بهینه سازی برق ۲۶ روستای استان یزد با اعتبار دو میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال تصریح کرد: بر اساس آمار تا اسفند سال گذشته طول شبکه های استان ۱۹ هزار و ۸۰۰ کیلومتر با افزون بر ۱۶ هزار ۷۰۰ ترانسفورماتور به ظرفیت ۲.۱۲ مگاولت آمپر برآورد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی ادامه داد: متوسط خاموشی به ازای هرمشترک تا پایان اسفند سال گذشته ۶۴ دقیقه و میزان تلفات ۶.۱ درصد بوده که در رتبه بندی کشوری به ترتیب در جایگاه اول و سوم قرار داریم .

,

جم با بیان اینکه ۵۶ درصد مصرف استان یزد در بخش توزیع به مصارف صنعتی اختصاص دارد که به لحاظ درصد صنعتی با ۱.۷ درصد در جایگاه نخست کشور قرار داریم ابراز داشت: حدود ۸۰ درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، ۱۳.۵ درصد در بخش تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد کشاورزی است.

,

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در پایان با اشاره به اینکه تا اسفند ماه سال گذشته ۲۵ هزار دویست و پنجاه هفت مشترک جدید و ۴۶۶ کیلومتر شبکه برق جدید احداث شده است گفت: ۹۲۴روستای استان برقدار می باشند که به این ترتیب۹۹.۷۲درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه