اخبار داغ

همسر شهید مدافع حرم:

حضرت ام البنین نشان داد شهادت آغاز راه خانواده شهدا است

حضرت ام البنین نشان داد شهادت آغاز راه خانواده شهدا است
همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه خانم ام البنین سلام الله بهترین الگوی همسران شهدا است گفت: نقش همسران رزمندگان در جبهه های مختلف مقاومت روحیه دادن به همسر است زیرا اگر رزمندگان از صبر و مقاومت و همراهی همسرانشان اطمینان نداشته باشند نمی توانند در جبهه های اسلام حضور پیدا کنند بعد از شهادت هم معرفی راه شهید به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمنه محمدی همسر شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: بزرگترین افتخار برای ما همسران و مادران شهدا این است که روز وفات خانم حضرت ام البنین سلام الله علیه به نام همسران و مادران شهدا نامگذاری شده است و این وظیفه ما را در پاسداری از راه شهداد مشخص می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا,

وی گفت: حضرت ام البنین سلام الله چهار فرزند خود را در راه ولایت تقدیم کرد فرزندی مانند حضرت ابوالفضل علیه السلام که تاریخ به خودش چنین علمداری ندیده است اما حضرت ام البنین سلام الله با وجود داغ چهار فرزند دغدغه ولایت دارد و این بزرگترین درس برای ما همسران و مادران شهدا است که با وجود داغی که از شهادت عزیزانمان دیدیم گوش به فرمان ولایت و دغدغه اجرای معنویات ایشان باشیم.


همسر شهید سید سجاد روشنایی افزود: تاریخ اعتراف می کند آنچه عاشورا را حفظ کرد افشاگری های حضرت زینب سلام الله یعنی راه حقیقت بعد از شهادت ادامه دارد شهادت پایان زندگی خانواده شهدا با شهید نیست بلکه آغاز راه است و این را خانم ام البنین سلام الله با اخلاق و منش خود به ما خانواده شهدا نشان داد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار همسران شهدا قبل و بعد از شهادت بیان داشت: نقش همسران رزمندگان در جبهه های مختلف مقاومت روحیه  دادن به همسر است زیرا اگر رزمندگان از صبر و مقاومت و همراهی همسرانشان اطمینان نداشته باشند نمی توانند در جبهه های اسلام حضور پیدا کنند، یک مرد وقتی مشاهده می کند همسر وی در راهی که او قدم بر می دارد و هم عقیده است و حاضر است برای آن سختی ها را تحمل کند استوارتر گام بر می دارد من این مسئله را به وضوح در رفتار سید سجاد دیدم.

محمدی تصریح کرد: در مقابل همه هجمه های که دشمنان علیه اسلام و مقاومت ایجاد می کنند وظیفه ما خانواده شهدا دوچندان از مردم عزیز است و باید معرفی راه و مکتب شهدا به وظیفه خود عمل کنیم خانواده شهدا وقتی از ولایت و پشتیبانی از ولایت حرف میزنند این حرف ها شعار نیست زیرا برای این راه هزینه دادند و این هزینه شهادت عزیزانشان است و به آن افتخار می کنند و آنچه بیان می کنند رنگ و بوی حقیقت دارد.

همسر شهید مدافع حرم تصریح کرد:  در تاریخ آمده حضرت ام البنین سلام الله شاعری فصیح بودند و در اشعار به مسائل سیاسی دوران خود نیز می پرداختند تا روشنگری کنند و مظلومین امام زمان عصر خود را بیان کنند، خانواده شهدا هم نباید در عصر حاضر از مسائل سیاسی غافل باشند که جبهه مقاومت نشان داد دین از سیاست جدا نیست.


محمدی خاطر نشان کرد: خانم ام البنین سلام الله علیه نمونه یک مادری بی نظیر است که فرزندانی تربیت کرد که در راه ولایت ثابت قدم ماندند و لحظه ای در مسیر خود تردید نکردند ما همسران شهدا وظیفه داریم با الگو گیری از این بانو فرزندان خود را در مسیر ولایت تربیت کنیم.

وی ادامه داد: گاهی ناملایمات زندگی انسان را آزرده می کند اما حضرت ام البنین سلام الله با آنکه حتی در کودکی حضرت ابوالفضل علیه السلام حضرت علی علیه السلام خبر از شهادت وی در راه ولایت داده بود صبوری کردند و حتی بعد از واقعه کربلا بر غم فرزندان خود صبوری کردند و حرفی نزدند که موجب سو استفاده دشمنان شود خانواده مخصوصا مادران و همسران شهدا باید این صبر خانم ام البنین سلام الله علیه را سرمشق خود قرار دهند.


همسر شهید مدافع حرم گفت: الحمدالله در جامعه ما برای خانواده شهدا احترام و عزت قائل هستند و ما در قبال این لطف مردم بهترین کار معرفی راه شهیدانمان است  همانطور که حضرت ام البنین سلام الله علیه راه ولایت را بعد از شهادت فرزندانش به مردمان عصر خود با همه سختی ها و ناملایمات نشان داد .


انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه