اخبار داغ

آخرین جزییات از بارندگی‌های اخیر هرمزگان؛

همیاری؛ از اسکان اضطراری ۵هزار نفر تا نجات جان ۱۱دانش‌آموز از سیلاب

همیاری؛ از اسکان اضطراری ۵هزار نفر تا نجات جان ۱۱دانش‌آموز از سیلاب
سلحشور با بیان اینکه در دو سامانه اخیر بارندگی‌های هرمزگان بیش از ۵هزار نفر شرایط اسکان اضطراری آنها صورت گرفته است، گفت: تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده‌باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بارش‌های اخیر در هرمزگان اظهار کرد: تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان این که هشدارها قبل از بارندگی‌ها داده شده است و تمامی نیروهای انسانی هلال احمر در آماده‌باش هستند، گفت: عملیات امداد پایدار در مناطق مختلف استان در حال انجام است و توزیع اقلام در جاهای مورد نیاز صورت می گیرد.
سلحشور با اشاره به اینکه توزیع اقلام و خدمات رسانی از دو هفته پیش که سامانه پرفشار وارد استان شد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: بیش از ۲۵ تن نایلون، بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی، ده هزار تخته پتو، پنج هزار تخته موکت، کنسروجات، مواد غدایی و آرد در مناطق مختلف توزیع شده است.

,
,

وی با اشاره به نجات ۱۱دانش‌آموز توسط هلال احمر هرمزگان در روز گذشته تصریح کرد: در یک عملیات بسیار سخت و سنجیده دانش آموزانی که در سیلاب گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان مطرح کرد: کمک به تخلیه آبگرفتگی منازل در شرق استان و در روستاهای بندرعباس و مرکز استان از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در بارندگی های اخیر است.
سلحشور با بیان اینکه در دو سامانه اخیر بارندگی های هرمزگان بیش از ۵هزار نفر شرایط اسکان اضطراری آنها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همکاران و امدادگران هلال احمر هرمزگان تا پایداری شرایط زندگی هم‌استانی‌ها برای خدمات رسانی آماده هستند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/


 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه