اخبار داغ

وعده افشاگری نماینده اردکان در خصوص آلودگی هوای استان یزد/مسئولان استان نگذارند کار به جاهای باریک بکشد!

وعده افشاگری نماینده اردکان در خصوص آلودگی هوای استان یزد/مسئولان استان نگذارند کار به جاهای باریک بکشد!
محمدرضا دشتی گفت: از همین جا از همه مسئولین استان می خواهم با کارشناسی بهتر و عدم نگاه منطقه ای رویه خود را در توسعه صنایع اصلاح کنند و نگذارند کار به جاهای باریک گذاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا دشتی نماینده اردکان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به درگیری استان یزد با آلودگی هوا اظهار داشت این روزها تبعات آلودگی های زیست محیطی ناشی از رشد صنایع تنها به اردکان و میبد و یزد و اشکذر خلاصه نمی شود و این معضل متوجه تمام استان یزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دشتی با تاکید بر اینکه استان یزد دیگر ظرفیت پذیرش هیچ صنعت آلاینده ای را ندارد افرود: هنوز سند آمایشی که مسئولین استان را به یک برنامه کارشناسی در این خصوص برساند وجود ندارد در حالی که آلودگی هوا کمتر یا بیشتر متوجه تمام استان یزد است.

,

آلودگی صنایع تیشه به ریشه گردرشگری یزد می‌زند

, آلودگی صنایع تیشه به ریشه گردرشگری یزد می‌زند, آلودگی صنایع تیشه به ریشه گردرشگری یزد می‌زند,

نماینده اردکان گفت: متاسفانه امروزه شهرهایی که آلودگی هم ندارند به بهانه توسعه به سمت صنعتی شدن و آلایندگی های زیست محیطی سوق داده می شوند و همه هم و غم مسئولان استانی توسعه یافتگی بدون توجه به پیوست های زیست محیطی است.

,

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری ظرفیت بی نظیری برای توسعه استان است ادامه داد: با توسعه صنایع در کل استان یزد موضوع صنعتی گردشگری در استان یزد زیر سوال رفته است و متاسفانه با مدیریتی که وجود دارد گویا برخی اصرار دارند یزد ظرفیت گردشگری خودش را از دست بدهد.

,

دشتی خاطرنشان کرد: تدوین سند آمایش سرزمینی خارج از حب و بغض های منطقه ای ضروری است تا مشخص شود استان یزد دیگر نیازی به توسعه صنایع آلاینده ندارد حتی در شهرستان هایی که آلایندگی کم و ناچیز است.

,

زیست استان یزد نیازمند مدیریت دستوری نیست

, زیست استان یزد نیازمند مدیریت دستوری نیست, زیست استان یزد نیازمند مدیریت دستوری نیست,

نماینده اردکان اذعان کرد: برخی سیاست ها استان را به سمت می برد که در آینده نه چندان دور دیگر قابل سکونت نخواهد بود و این ناشی از نگاه های سیاسی و منطقه ای است که افراد وجود دارد.

,

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که استان یزد دیگر از وضع کنونی بد تر نشود اما اگر این وضعیت بحرانی، بحرانی تر شود و رویه ها تغییر نکند حتما با رسانه ها صحبت می کنم و مطالبی را که نباید گفته بشود را به مردم خواهم گفت.

,

دشتی در پایان با بیان اینکه محیط زیست استان یزد نیازمند مدیریت دستوری نیست عنوان کرد: از همین جا از همه مسئولین استان می خواهم با کارشناسی بهتر و عدم نگاه منطقه ای رویه خود را اصلاح کنند و نگذارند کار به جاهای باریک گذاشته شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه