اخبار داغ

مدیر شرکت توزیع برق بوئین زهرا قزوین:

شبکه برق‌رسانی در حادثه شرکت چرم‌سازی بیش‌از ٢ میلیارد خسارت دید

شبکه برق‌رسانی در حادثه شرکت چرم‌سازی بیش‌از ٢ میلیارد خسارت دید
رامین جباری گفت: حادثه حریق در منطقه صنعتی چرم سازی بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شبکه برق خسارت وارد کرد و سیم های شبکه، تجهیزات و یراق آلات آن در آتش سوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین جباری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره خسارت وارد شده به تاسیسات برق و رفع قطعی برق منطقه صنعتی چرم سازی پس از وقوع آتش سوزی اظهار کرد: در پی وقوع حریق در یکی از واحدهای تولیدی در منطقه صنعتی چرم سازی شهرستان بویین زهرا، چند فیدر تغذیه کننده برق این منطقه از پست ۲۳۰ کیلو ولت، آسیب دید و برق منطقه نیز ساعاتی قطع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه تیم عملیات و تعمیرات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به محل حادثه اعزام شده و در یک ساعت اولیه حادثه، همکاران ما برای پیشگیری از خسارات مالی و جانی و آسیب بیشتر، پست معیوب شبکه را به طول ۵۵۰ متر جدا سازی نمودند.

جباری تصریح کرد: این اقدامات پس از هماهنگی با کارشناسان آتش نشانی صورت گرفت و پس از اطفای حریق و مهیا شدن شرایط کار برای همکاران، تعداد ۳ اکیپ تخصصی با تجهیزات کامل از ساعات ۸ صبح روزجمعه ۲۴ دیماه جاری، نسبت به ترمیم و تعمیر شبکه اقدام کردند.

مدیر برق شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: عملیات ترمیم و تعمیر شبکه آسیب دیده در منطقه چرم سازی بویین زهرا ساعت ۱۴ روز بعد از حادثه به پایان رسید و همه مشترکین این محدوده صنعتی برق دار شدند.

وی گفت: در منطقه صنعتی چرم سازی ۳۵ مشترک صنعتی داریم که برق همه آنها وصل شده است و هیچ مشکلی در تامین انرژی مورد نیاز صنایع نداریم.

این مسئول در ادامه در خصوص میزان خسارت وارد شده به تاسیسات برق منطقه تصریح کرد: حادثه حریق در منطقه صنعتی چرم سازی بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به شبکه برق خسارت وارد کرد و سیم های شبکه، تجهیزات و یراق آلات آن در آتش سوخت.

جباری بیان کرد: حضور مقامات محترم استان از جمله استاندار، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان و امام جمعه در کنار تیم های امدادی و آتش نشانی موجب دلگرمی بیشتر شد تا کمک رسانی با سرعت بیشتری صورت گیرد که جای تقدیر دارد.

مدیر برق شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: در شهرستان بویین زهرا ۵۷ هزار و ۹۹۰ مشترک داریم که ۸۰ درصد آن خانگی، ۱۰ درصد صنعتی و ۱۰ درصد نیز مشترک عمومی،تجاری،کشاورزی است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه