اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد:

توزیع اینترنتی میوه شب عید از ۲۰ اسفند

توزیع اینترنتی میوه شب عید از ۲۰ اسفند
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: توزیع اینترنتی کالا در تنظیم گری و کنترل قیمت در بازار نقش مهمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عربشاهی گفت: هم اکنون توزیع اینترنتی اقلامی همچون مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر در حال انجام است. خرید کالا با قیمت مصوب دولتی، بدون هیچ گونه هزینه اضافه درب منزل از مزایای روش توزیع اینترنتی کالا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی می‌گوید، توزیع اینترنتی کالا در دنیا روش مرسومی است که نقش مهمی در تنظیم گری و کنترل قیمت دارد. کما اینکه در بازار مرغ و تخم مرغ موثر بود.
,
 
,
بنابر گفته عربشاهی، برنامه توزیع هوشمند سیب و پرتقال از ۲۰ اسفند در استان‌های هدف انجام‌ خواهد شد.
,
 
,
با توجه به التهابات بازار محصولات پروتئینی در آبان ماه، توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ در راستای تنظیم بازار از ۱۸ آبان در تهران آغاز شده و در حال حاضر توزیع اینترنتی کالا توسط ۵ پلتفرم در ۱۲ کلانشهر انجام می‌شود.
,
 
,
بنابر دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر بازاررسانی هوشمند محصولات کشاورزی از دهم آذر توزیع اینترنتی ۵ قلم کالا با قیمت مصوب در دستور کار قرار گرفته که به مرور برخی شهر‌ها به آن اضافه شدند.
,
 
,
گرچه بسیاری از فعالان بازار معتقدند که با توجه به فراوانی میوه نیازی به ذخیره سازی و دخالت دولت در امر تنظیم بازار نیست، اما در مقابل مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ذخیره سازی و توزیع اینترنتی را راهی برای کنترل بازار و کاهش سودجویی دلالان و عوامل واسطه اعلام می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه