اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

با اعتبارات محدود استانی توسعه رقم نمی‌خورد

با اعتبارات محدود استانی توسعه رقم نمی‌خورد
محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه خراسان شمالی به لحاظ ایجاد درآمد جزو استان‌های آخر در کشور قرار دارد، گفت: با اعتبارات محدود استانی، توسعه رقم نمی‌خورد و باید تلاش بر این باشد که با بهره‌مندی درست از قابلیت‌های استان قوی‌تر از گذشته کار کنیم و سطح درآمد استان را بالا ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم مادران و همسران شهدا در استان خراسان شمالی اظهار داشت: جنگ در ایام دفاع مقدس، به خاطر نان و معیشت نبوده است، بلکه برای حفظ و اعتلای ارزش ها، مسائل دینی و ایمانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

وی با اشاره به اینکه باید مراقبت کنیم که دشمنان راه و مسیر شهدا را با توطئه به سمت نیازهای مادی سوق ندهند، ادامه داد: قطعا اقدامات و کارهای مسئولان در برابر صبر و بردباری خانواده های شهدا کوچک است.

,

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام مسیر حرکت خود را پیدا کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که به ارزش های دینی و حرمت خون شهدا و جانبازان اعتقاد داشته باشیم، هیچ تهدید و توطئه ای نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی آسیب برساند، گفت: باید بدانیم اگر امروز ایران با اقتدار پای میز مذاکرات حضور دارد به واسطه ایمان به خدا، حضور مردم و منویات مقام معظم رهبری است.

,

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه خراسان شمالی به لحاظ ایجاد درآمد جزو استان های آخر در کشور قرار دارد، افزود: در هر جایگاهی باید برای اعتلای کشور و استان تلاش کرد تا پاسخگوی بخشی از جانفشانی های شهدا و ایثارگران باشیم.

,

حسین نژاد خاطرنشان کرد: با اعتبارات محدود استانی، توسعه رقم نمی خورد و باید تلاش براین باشد که با بهره مندی درست از قابلیت های استان قوی تر از گذشته کار کنیم و سطح درآمد استان را بالا ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه