اخبار داغ

بی‌مهری مسئولان به دهستان "تنگ سپو" کهگیلویه+عکس

بی‌مهری مسئولان به دهستان "تنگ سپو" کهگیلویه+عکس
عضو شورای روستای خیارکار در کهگیلویه گفت: آیا جان مردم برای مسئولان مهم است و اگر جواب متولیان مثبت است چرا تاکنون این نقطه حادثه خیز اصلاح نشده است؟.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پژو شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ در جاده خیارکار ۶ سرنشین این خودرها را روانه بیمارستان کرد و به علت شدت جراحات یکی از مصدومان به مرکز استان انتقال یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از اعضای شورای دهستان تنگ سپو در این خصوص گفت: این جاده هیچ گونه راه دسترسی ایمن و استانداردی ندارد و مرتب شاهد تصادفات جاده ای در این مسیر هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان و فرمانداران وقت مرتب به دهستان تنگ سپو سرکشی می کردند، افزود: با پیگیری‌های فراوان صورت گرفته، مسئولان قول‌هایی دادند که تاکنون هیچ یک از آن‌ها برای دسترسی راه ایمن و استاندارد اجرایی نشده است.

,

این عضو شورا ضمن ابراز نگرانی از وضع موجود تصریح کرد: خواهشمندیم در این زمینه مسئولان به قول‌های خود جامعه عمل بپوشانند جاده دستری روستایی را اصلاح کنند.

,

وی اظهار داشت: نبود علام هشدار، بی‌توجه به چاله‌ ها، نبود شانه‌های خاکی مناسب و نبود جدا‌کننده و علائم فرعی با اصلی را از مهم‌ترین مشکلات این مسیر می‌توان نام برد.

,

این عضو شورا گفت: مردم این دهستان  مانند بقیه حق حیات و زندگی دارن، چرا حقوق این روستاها در بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه ضایع می شود؟ هیچگونه مسئول و متولی به فریاد این دهستان نمی رسد و آه مردم پشت سر مسیولان کم کار و بی خیال تا ابد باقی خواهد ماند.

,

وی در پایان افزود:آیا جان مردم برای مسئولان مهم است و اگر جواب متولیان در این خصوص مثبت است چرا تاکنون این نقطه حادثه خیز اصلاح نشده است؟

,

تصاویر تکمیلی:

, تصاویر تکمیلی:,

, , , ,


 

, , , ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه