اخبار داغ

در دومین روز هفته رخ داد؛

ادامه سقوط بازار سهام با افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس/ خروج ۳۹۷ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

ادامه سقوط بازار سهام با افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس/ خروج ۳۹۷ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها
بازار سهام امروز منفی بود و شاخص کل بورس با ریزش ۱۱ هزار و ۶۹۲ واحدی در پایان معاملات به یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز (یکشنبه) با برتری فروشندگان (فشار فروش و افت قیمت) با گرایش منفی آغاز شد و شاخص کل بورس افت ۱۱ هزار واحدی را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران در بازار سهام بیش از ۴۷۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران در بازار سهام بیش از ۴۷۰ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۵۵۹۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۲۸۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۹۷ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۱ هزار و ۶۹۲ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۷۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با ۳۷۰۸ واحد افت به ۳۴۶ هزار و ۴۸۴ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۱ هزار و ۶۹۲ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۷۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با ۳۷۰۸ واحد افت به ۳۴۶ هزار و ۴۸۴ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۱۳ هزار معامله و به ارزش ۲۸۵۹ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای پتروشیمی پردیس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز منفی بود و با ۱۱۷ واحد کاهش عدد ۱۷هزار و ۸۷۱ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز منفی بود و با ۱۱۷ واحد کاهش عدد ۱۷هزار و ۸۷۱ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۱۵۶ هزار معامله و به ارزش ۲۷۳۱ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، فرابورس ایران، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی مارون و صنعتی مینو با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه